کد خبر : 54955
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399- 12: 17

فرماندار رشت:

اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای احیای واحدهای تولیدی گیلان

اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای احیای واحدهای تولیدی گیلان

فرماندار رشت با اشاره به اقدامات صورت‌پذیرفته از سوی فرمانداری جهت اشتغال‌زایی در سطح شهرستان رشت، گفت: تخصیص هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جهت راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال و برنامه‌ریزی جهت استفاده از ظرفیت‌های گردشگری از جمله این اقدامات است.

به گزارش گیلانستان، علی فتح‌اللهی صبح امروز در نشست با اعضای خانه احزاب گیلان با بیان اینکه انقلاب ما بر مبنای مردم شکل گرفت و مردم جایگاه ویژه‌ای در حکومت دارند، اظهار کرد: باید همواره به دنبال حفظ جایگاه مردم  و خدمتگزاری به آنان باشیم.

وی جمهوری اسلامی را تنها حکومتی عنوان کرد که در رأس آن ولی‌فقیه جامع‌الشرایط قرار دارد و گفت: در این حکومت مسئولیت تمامی فعالیت‌های اجرایی و توسعه‌ای بر عهده دولت است، بنابراین همه‌کسانی که به معنای واقعی دوستدار نظام و به دنبال خدمتگزاری به مردم هستند باید به دولت در این راستا کمک کنند.

فرماندار شهرستان رشت عدم وجود درک صحیح از شرایط کشور را بزرگ‌ترین آسیب دانست و افزود: ما نیازمند نگاه همه‌جانبه به توسعه و ایجاد توسعه متوازن هستیم و باید در کنار اقدامات توسعه گرایانه، به دنبال ایجاد زیرساخت‌های مناسب باشیم.

فتح‌اللهی با اشاره به لزوم نقش‌آفرینی پررنگ احزاب در همه رویدادهای سیاسی اجتماعی، بیان کرد: برای موفقیت در پیشرفت کشور بیش از هر چیزی، نیازمند مشارکت خود مردم و ایجاد اعتماد متقابل بین مردم و مسئولین هستیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته از سوی فرمانداری در جهت اشتغال‌زایی در سطح شهرستان رشت، تصریح کرد: احصای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و مشکلات پیش روی شرکت‌ها و کارخانجات، تخصیص هزار  میلیارد تومان اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال و برنامه‌ریزی جهت استفاده از ظرفیت‌های گردشگری ازجمله این اقدامات است.

فرماندار شهرستان رشت با تأکید بر تأثیرگذاری احزاب در روشنگری جامعه، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که از ظرفیت احزاب به‌درستی استفاده شود و در این راستا آمادگی داریم نشست‌های دوره‌ای را با نمایندگان همه احزاب به‌صورت موضوعی و هدفمند برگزار کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار