کد خبر : 68100
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400- 16: 12

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

اقناع خانواده ها برای حضور دانش آموزان در مدارس بسیار مهم است

اقناع خانواده ها برای حضور دانش آموزان در مدارس بسیار مهم است

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به تبعات عدم رعایت پروتکل ها در هنگام حضور دانش آموزان در مدارس، گفت: اقناع خانواده ها بسیار مهم است.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد صبح دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش در مقطعی حضور در مدارس را اختیاری اعلام کرد اما بسیاری از خانواده‌ها به خاطر کرونا تمایلی به این کار نداشتند، گفت: با توجه به اعلام واکسیناسیون دانش آموزان و معلمین، باید برای حضور در مدارس و آموزش عادی برنامه ریزی شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به نارسایی‌های موجود در روند واکسیناسیون گروه‌های هدف، بیان کرد: این امکان وجود دارد که در بازه زمانی اعلام شده موفق به واکسیناسیون همه دانش آموزان و معلمان نشویم.

وی با بیان اینکه ممکن است یک واکسن تمامی ابعاد این بیماری را کنترل نکند، افزود: حتی در صورت واکسیناسیون نیز مشکلاتی به وجود آید لذا اقناع سازی خانواده‌ها بسیار مهم است و آموزش و پرورش باید این آمادگی را در خانواده‌ها ایجاد کند.

قاسم نژاد با تاکید بر ضرورت رعایت جدی دستورالعمل‌ها از سوی مدیران و متولیان مدارس، ادامه داد: این پروتکل‌ها باید سرسختانه پیگیری شود تا خانواده‌ها با آرامش فرزند خود را به مدرسه روانه کنند.

وی افزود: اگر پروتکل‌ها به خوبی رعایت نشود و دانش آموزان حین حضور در مدارس دچار مشکلی شوند تبعات امنیتی و اجتماعی بسیار بالایی دارد لذا باید تمهیدات لازم را اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار