کد خبر : 11087
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۲۸

انتخابات سالم، با امنیت و مشارکت حداکثری خواسته رهبری است

انتخابات سالم، با امنیت و مشارکت حداکثری خواسته رهبری است

فرماندار لنگرود اجرای کامل فرمایشات مقام معظم رهبری را از مهم ترین تقاضای خود از کاندیداها عنوان کرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم، با امنیت و مشارکت حداکثری مهم ترین خواسته رهبری است.

به گزارش گیلانستان ، سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه توجیهی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی که امروز(16 فروردین) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، گفت: اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات و جایگاه شورا از مهم ترین اهداف این جلسه توجیهی است تا انتخاباتی پرشور، با مشارکت بالا و رضایتمندی مردم برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه شورا در قانون اساسی از جایگاه مهمی برخوردار است، تصریح کرد: برابر اصل هفتم قانون اساسی، شوراها از ارکان اساسی تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند.

 

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه هیچ کاندیدایی خوب یا بد و یا اینکه به ما نزدیک یا دور نیست، اظهار کرد: مجریان و ناظران انتخابات  هرگونه تبلیغات در قالب خوب و یا بد کاندیدایی را اصلا نمی پذیرند.

 

جوادپور، اجرای کامل فرمایشات مقام معظم رهبری  را از مهم ترین تقاضای خود از کاندیداها عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سالم، با امنیت و مشارکت حداکثری مهم ترین خواسته رهبری است که باید همه با هم کمک کنیم تا سخنان مقام معظم رهبری هم در عرصه سیاسی(انتخابات) و هم اقتصادی(تولید و اشتغال) به کرسی نشانده شود.

 

وی از نام نویسی 935 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لنگرود و رشد 12 درصدی تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به دوره قبل خبر داد و اذعان کرد: این تعداد از نام نویسی داوطلبان نشان دهنده مشارکت بالای مردم در انتخابات  است که کاندیداها باید در جلسات انتخاباتی اعتماد عمومی را همانند امید در کشور تقویت کنند.

 

نظم و اخلاق در برخورد با هواداران کاندیداهای دیگر رعایت شود

جوادپوربا بیان اینکه نظم و اخلاق در برخورد با هواداران کاندیداهای دیگر رعایت شود، تصریح کرد: همکاری و تعامل با هیئت اجرایی  و نظارتی در سطح شهرستان و بخش های تابعه و پذیرفتن نتیجه انتخابات از دیگر مسائلی است که باید رعایت شود  تا انتخاباتی سالم، قانونی، توام با آرامش و امنیت با مشارکت حداکثری برگزار شود.

 

فرماندار لنگرود ادامه داد: امانت داری ، حق الناس بودن آرای مردم و مر قانون نیز حتما رعایت می شود.

 

جوادپور در پایان گفت: مسئولین ستادها هم باید در زمان معین به فرمانداری و بخشداری ها معرفی شوند.

 

انتهای پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار