کد خبر : 72995
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۳۶

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان:

انتخاب داوران مرحله نهایی جشنواره تئاتر استانی گیلان/ زمان و مکان اجراها مشخص شد

انتخاب داوران مرحله نهایی جشنواره تئاتر استانی گیلان/ زمان و مکان اجراها مشخص شد

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: «پیام دهکردی»، «فرامرز طالبی» و «مهرداد هنرمند» به عنوان داوران مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان انتخاب شدند.

به گزارش گیلانستان، سید امیر مصباح با اشاره به تعیین داوران مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان، اظهار کرد: «پیام دهکردی»، «فرامرز طالبی» و «مهرداد هنرمند» به عنوان داوران این مرحله انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به ارسال ۱۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: داوران بازبین بعد از پنج روز بازبینی سی دی آثار، شش اثر را شایسته حضور در مرحله نهایی این جشنواره دانستند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان اضافه کرد: «روایت آنکه صبور بود» به کارگردانی «نیما جهان بین»، «رازها و دروغ‌های رام نشده» به کارگردانی «وحید درویشی»، «واحد ۲۲ چه خبره» به کارگردانی «رضا جوشعار»، «خلیج خوک‌ها» به کارگردانی «رضا جوینده»، «سیا ریحون» به کارگردانی «رضا عباسی» و «چهاردیواری» به کارگردانی «عبدالله بهادری» آثار راه یافته به این مرحله هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی کمیته برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان این نمایش‌ها از روز ۱۲ آذر ماه در دو سالن شهید انصاری و نارون برای عموم و هیئت داوران اجرا می‌شوند.

مصباح با اشاره به اینکه زمان پیش بینی شده برای اجرای آثار ساعت ۱۱ صبح، ۱۵ و ۱۸ عصر است، گفت: تماشاگران علاقه مندان می‌توانند در این ساعت به صورت رایگان از تماشای نمایش‌ها لذت ببرند.

تاریخ / ‏ساعت ۱۱ صبح ۱۵ عصر ۱۸ عصر
۱۲/‏۰۹/‏۱۴۰۰ سیا ریحون

نویسنده: حمید ابراهیمی

کارگردان: علیرضا عباسی

سالن شهید انصاری

رازها و دروغ‌های رام نشده

نویسنده و کارگردان:
وحید درویشی

سالن نارون

واحد ۲۲ چه خبره

نویسنده و کارگردان:
رضا جو شعار

سالن شهید انصاری

۱۳/‏۰۹/‏۱۴۰۰ خلیج خوک‌ها

نویسنده و کارگردان: رضا جوینده

سالن شهید انصاری

روایت آنکه صبر بود

نویسنده و کارگردان: نیما جهان بین

محوطه باز سالن شهید انصاری

چهار دیواری

نویسنده و کارگردان: عبدالله بهادری

سالن نارون

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تعداد تماشاگران برای هر نمایش محدود است، تصریح کرد: عوامل اجرای جشنواره در جلوی در ورودی سالن‌ها حضور داشته و ضمن رعایت همه نکات بهداشتی به محض تکمیل شدن ظرفیت سالن‌ها از ورود افراد دیگر ممانعت به عمل می‌آورند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان همچنین ادامه داد: اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار