کد خبر : 66270
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

انتصاب مجدد سید پیام جعفری نیا به عنوان مدیر روابط عمومی و بین الملل شورای رشت

انتصاب مجدد سید پیام جعفری نیا به عنوان مدیر روابط عمومی و بین الملل شورای رشت

به گزارش گیلانستان، سید پیام جعفری نیا باردیگر و با حکم دکتر احمد رمضانپور نرگسی ، رئیس شورا به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورا معرفی شد. در متن این حکم آمده است ؛ نظر به تخصص ، تعهد و تجارب ارزنده ی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست روابط

به گزارش گیلانستان، سید پیام جعفری نیا باردیگر و با حکم دکتر احمد رمضانپور نرگسی ، رئیس شورا به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورا معرفی شد.

در متن این حکم آمده است ؛

نظر به تخصص ، تعهد و تجارب ارزنده ی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت منصوب می شوید.

امید است با اتکا به توانمندی و تجربه و با استفاده از ظرفیت‌های موجود همواره موجبات پیشبرد هر چه بیشتر امور شورایی را مهیا نموده و در پناه خداوند تبارک و تعالی ، موفق و موید باشید.

گفتنی است که جعفری نیا پیشتر نیز به مدت دو سال مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت را بر عهده داشته است و از دیگر سوابقش میتوان به مدیریت روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و منطقه یک شهرداری رشت نیز نام برد.

لازم به ذکر است که مرتضی شعبانی ، مدیر سابق روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت نیز به عنوان مشاور رسانه ای رئیس شورا منصوب گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار