کد خبر : 18164
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396- 59: 18

انجام کارهای فرهنگی کلیشه‌ای در رشت هیچ تاثیری ندارد/ بزرگ ترین کار فرهنگی خدمات رسانی به مردم است

انجام کارهای فرهنگی کلیشه‌ای در رشت هیچ تاثیری ندارد/ بزرگ ترین کار فرهنگی خدمات رسانی به مردم است

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: انجام کارهای کلیشه ای به اصطلاح فرهنگی در سطح شهر که صرفا برای آمار دادن و گزارش عملکرد باشد تاثیرگذار نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیر چهری در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان در واکنش به برگزاری برخی برنامه های فرهنگی شهرداری رشت و سایر ادارات اظهار کرد: اگر بهترین خدمات را به مردم انجام دهیم، بهترین کار فرهنگی را انجام داده ایم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه طبق در روایت داریم ار کار واجبی روی زمین مانده باشد، انجام کار مستحب وارد نیست، خاطرنشان کرد: مردم شهر رشت شاهد مشکلاتی در خیابانها، کوچه ها و معابر هستند و بزرگ ترین کار فرهنگی این است که این معضلات مردم برطرف و به آنان خدمات رسانی شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کار فرهنگی را باید به متخصصین فرهنگی سپرد ابراز نمود: انجام کارهای کلیشه ای به اصطلاح فرهنگی در سطح شهر که صرفا برای آمار دادن و گزارش عملکرد باشد تاثیرگذار نیست.

حجت الاسلام چهری افزود: خواهش ما از همه متولیان فرهنگی شهر و استان این است که ضمن حمایت کامل از اقدامات فرهنگی، انجام کارهای فرهنگی را به مردم واگذار کنند زیرا هر زمان برنامه ای به صورت سازمانی و اداری برگزار گردید، نتیجه مطلوبی حاصل نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس دوشنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

قَالَ لِي أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع كُونُوا دُعَاةَ النَّاسِ‏ بِغَيْرِ أَلْسِنَتِكُمْ لِيَرَوْا مِنْكُمُ الِاجْتِهَادَ وَ الصِّدْقَ وَ الْوَرَع‏.
ترجمه:
ابن ابى يعفور گويد: امام صادق عليه السّلام به من فرمود: مردم را به غير از زبانتان دعوت به دين كنيد، تا سعى و كوشش و درستى و پرهيزگارى و خويشتن دارى را از شما مشاهده كنند.براستی «بزرگ ترین کار فرهنگی این است که این معضلات مردم برطرف و به آنان خدمات رسانی شود.»اگرچه تبلیغ زبانی هم بی تأثیر نیست و در جایگاه خود اهمیت دارد اما تبلیغ موثر ، الگوی عملی برای دیگران شدن است و تلاش برای خدمت رسانی به خلق الله است .

رفتن به نوار ابزار