کد خبر : 72128
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400- 55: 13

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان:

انسداد راه‌ مواصلاتی در ۶ روستای گیلان

انسداد راه‌ مواصلاتی در ۶ روستای گیلان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از مسدود شدن ۶ راه مواصلاتی در شمرود خبر داد و گفت: تمامی مسیرهای مسدود شده در شهرستان فومن، تالش و سیاهکل مربوط به وجود آب‌نما بوده و تا فروکش کردن آب این انسداد ادامه‌دار است.

به گزارش گیلانستان، امیر مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران آمادگی کامل در مقابله با بارش باران را دارد، اظهار کرد: در هفته گذشته سازمان هواشناسی هشدار نارنجی در خصوص بارش باران را در گیلان صادر و به‌محض اعلام این هشدار ستاد مدیریت بحران در گیلان تشکیل جلسه و اقدامات لازم انجام شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل تیم‌های واکنش سریع در سطح گیلان گفت: با جلسات مستمر تمامی تیم‌های واکنش سریع در آمادگی کامل بوده و گزارشات به‌صورت لحظه‌ای در سطح استان بررسی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان‌‌ از مسدود شدن ۶ راه مواصلاتی در شمرود خبر داد و افزود: بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه در سیاهکل آب رودخانه شمرود بالاآمده و همین امر منجر به مسدود شدن موقتی راه مواصلاتی ۶ روستا به دلیل حفظ سلامت مردم شده است.

مرادی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت طغیان رودخانه سی‌وسه‌پل تالش بیان کرد: این رودخانه هفت گذشته لایروبی شده و با توجه به مجموعه اقدامات صورت گرفته مشکلی را برای مردم ایجاد نکرده است.

وی یکی از دلایل مسدود شدن برخی از مسیرهای مواصلاتی و فرعی در گیلان را به‌منظور حفظ سلامتی مردم آنان مناطق دانست و تصریح کرد: تمامی مسیرهای مسدود شده در شهرستان فومن، تالش و سیاهکل مربوط به وجود آب‌نما بوده و تا فروکش کردن آب این انسداد ادامه‌دار است.

به گفته مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان در چند روز گذشته آب ۶۷۰ خانوار در منطقه امام‌زاده هاشم شفت با قطعی مواجه شده بود که این مشکل در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار