کد خبر : 1765
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

انهدام 120 تانک «مرکاوا3» توسط حزب‌الله لبنان

انهدام 120 تانک «مرکاوا3» توسط حزب‌الله لبنان

فرمانده سپاه قدس گیلان به استفاده رژیم صهیونیستی از تانک‌های «مرکاوا3» در جنگ 33روزه لبنان اشاره کرد و گفت: رزمندگان حزب‌الله 120 تانک رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

به گزارش درگیلان، سردار محمد عبدالله‌پور امشب در مجمع عمومی بسیج اساتید گیلان با اشاره به ابتکار فرماندهان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس فرماندهان یک لشکر را به حالت آفندی در می‌آوردند و به پیروزی می‌رسیدند و نقش فرماندهان در این عرصه حائز اهمیت است.

وی با تاکید براینکه در جنگ نرم نباید منتظر حمله دشمن بود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای فرهنگ غنی، منطق و استدلال است و می‌توانیم دشمن را در جنگ نرم در حالت پدافندی قرار دهیم.

عبدالله‌پور به جنگ 33روزه حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در نبرد مذکور نتوانست وارد لبنان شود و حتی نتوانست روستاهای مرزی این کشور را تصرف کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تانک‌های مرکاوای3 جدیدترین تانک خود را در جنگ 33روزه به میدان آورده بود، خاطرنشان کرد: رزمندگان حزب‌الله 120 تانک رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

وی پیروزی حزب‌الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی را به دلیل ابتکار و خلاقیت خواند و بیان کرد: با ابتکار می‌توانیم دشمن را زمین‌گیر کنیم و از هوچی‌گری‌ها نباید ترسید.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه دانشجویان در دانشگاه‌ها به فرماندهان لشکر نیاز دارند، یادآور شد: استادان دانشگاه‌ها فرماندهان جنگ نرم در مقابل دشمن هستند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار