کد خبر : 58394
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اهانت‌ به مقدسات اسلامی نشانه افول دنیای غرب است

اهانت‌ به مقدسات اسلامی نشانه افول دنیای غرب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اهانت‌ به مقدسات اسلامی را نشانه افول فرهنگ غربی دانست و گفت: نظام سلطه با اهانت به پیامبراکرم(ص) چهره واقعی خود را نشان داد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، ضمن محکومیت اقدام سخیف رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت به پیامبراکرم(ص) اظهار داشت: این حرکات سخیف مدعیان منطق و تمدن نشان‌دهنده انفعال، شکست و ناتوانی آن‌ها مقابل اسلام ناب محمدی(ص) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اسلام نام محمدی را یک دین تمدن‌ساز، انسانی و مکتب صلح و مهربانی دانست و ابراز داشت: میزان گرایش‌ به اسلام روز به روز درحال افزایش است و ما امروز شاهد افزایش گرایش به اسلام حتی در کشورهای اروپایی هستیم که دشمن از این موضوعات هراس دارد.

مهدوی با بیان اینکه این نوع حرکت‌های منفعلانه از سوی دشمنان اسلام ناشی از خواری و زبونی دشمن است تصریح کرد: نظام سلطه که خود را مدعی منطق، علم و دموکراسی می‌داند با اهانت به پیامبراکرم(ص) و مقدسات اسلامی در واقع چهره واقعی، سلطه‌گر و غیرمنطقی خود را به بشریت نشان داد.

وی با اشاره به اینکه این اهانت‌ها به مقدسات اسلامی  نشان‌دهنده افول فرهنگ غربی است ابراز داشت: اقدام رئیس جمهور فرانسه نیز کاملاً سخیف، غیرانسانی و غیرعقلانی بوده زیرا هر انسانی باید به باورها و عقاید دیگران احترام بگذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: موضع دستگاه دیپلماسی کشورمان باید بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب باشد که فرمودند «سیاست خارجه ما بر سه اصل حکمت، عزت و مصلحت جامعه تنظیم شود».

وی کفت: دستگاه دیپلماسی با استفاده از امکانات خود نسبت به اظهارات سخیف سران کشورهای غربی اظهار تنفر و محکومیت کند و با دیپلماسی فعال باید این اقدامات اهانت‌بار طوری محکوم شود تا هیچ کس به خود اجازه اهانت به عقاید بیش از یک میلیارد انسان مسلمان در کره زمین را ندهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: تحریم اقلام فرانسوی نیز امر بسیار مقدسی است که امیدواریم این ملت و دولت در راه اسلام آن را پیگیری کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار