کد خبر : 56516
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

اهانت به پیامبر اسلام(ص) بی حرمتی به همه ادیان الهی است/ اهانت‌کنندگان منتظر پاسخ دندان‌ شکن باشند

اهانت به پیامبر اسلام(ص) بی حرمتی به همه ادیان الهی است/ اهانت‌کنندگان منتظر پاسخ دندان‌ شکن باشند

.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «مجتبی اشجری»  با اشاره به اهانت یک نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص)، اظهار کرد: اهانت و بی‌احترامی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) و سایر پیامبران الهی از سوی هر شخص، نهاد و رسانه‌ای و با هر توجیهی، غیرقابل قبول است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: این اقدام توهین‌آمیز، نهایت وقاحت رسانه‌های خود فروخته استکبار جهانی است که شبیه آن فقط در سناریوهای ایجاد اسلام ‌هراسی و اسلام‌ستیزی شیطان بزرگ و صهیونیسم بین‌الملل دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدام موهن نشریه فرانسوی بر تکرار اهانت به رسول اکرم(ص) به بهانه تکراری و غیرقابل پذیرش آزادی بیان در افکار عمومی جهان به شدت محکوم است، تصریح کرد: اهانت به پیامبر اسلام(ص) بی‌حرمتی به همه ادیان الهی، ارزش‌های اسلامی و عقاید یک میلیارد مسلمان جهان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری، سکوت در برابر هتاکی نشریه فرانسوی را سبب تشویق اهانت‌کنندگان به ادامه فتنه‌انگیزی است، خاطرنشان کرد: اینگونه اهانت‌ها قطعا بی‌پاسخ نمی‌ماند و اهانت‌کنندگان باید منتظر پاسخ دندان‌ شکن از سوی کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان باشند.

وی با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باید به شکل جدی و قاطع در برابر پدیده شوم و شیطانی اهانت به مقدسات و دین مبین اسلام موضع‌گیری کند، بیان کرد: با فشار افکار عمومی جهان به دولت فرانسه، این کشور مجبور به برخورد با اینگونه هتاکی‌ها و اهانت‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار