کد خبر : 2420
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۳۰

اگر صلاحیت من تایید نشود، استان و کشور را بهم خواهم ریخت!

اگر صلاحیت من تایید نشود، استان و کشور را بهم خواهم ریخت!

يکي از کانديداهاي حنجره اجاره اي انتخابات مجلس دهم شوراي اسلامي که به وکیل الدوله نیز شهره است، در جمعي خصوصي اظهارات قابل تاملي را به زبان آورد.

به گزارش درگیلان به نقل از گیلان نو، یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که احتمال می رود، به دلیل فعالیت های ضد انقلابانه و ادعاهای واهی در خصوص نظام و رهبری، صلاحیت اش از سوی نهادهای مربوطه تایید نشود، اخیراً در جلسه ای خصوصی صحبت هایی را مطرح کرد!

این کاندیدای پر ادعا که به دلیل اجاره دادن حنجره خود به گروه های معلوم الحال ضد نظام، به فرد حنجره اجاره ای استان شهره است، ادعا کرده اگر صلاحیت من تایید نشود، استان را بهم خواهم ریخت و مسئولان بدانند همان بلایی را که بعد از برکناری ام از اداره کل (…)  سر استاندار و سایر مسئولان آوردم و خانواده های رزمنده و ایثارگر را با فریب و نیرنگ مقابل استانداری جمع و شب نامه پخش کردم!! ده ها برابر شدیدتر از آن را در سطح کشور انجام خواهم داد!

این  وکیل الدوله و کاندیدای پر ادعا که  ید طولایی در شانتاژ خبری (به وسیله سایت های اجاره ای خود) و مظلوم نمایی دارد، بسیار سعی دارد تا بعد از رد صلاحیت شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی، از نزدیکی خود به یکی از افراد کابینه دولت نهایت استفاده را کرده و پست مدیریتی بگیرد!

امیدواریم مسئولان مربوطه جهت جلوگیری از هرگونه اتفاقات ناگوار و ایجاد اغتشاش و نا امنی در استان، راه کار های لازم را برای مقابله با این گونه افراد منافق فطرت که به هیچ اصول و مذهبی پایبند نیستند، در نظر بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

داوود.م پنجشنبه , 26 آذر 1394 - 23:58

این […] فکر کرده که چه خبره!؟مال این حرفها هست که بخواد از این […] بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا الان هم ما بسیجی ها بهش حرفی نزدیم و سکوت کردیم به احترام سن و سال و سابقه جبهه اش بوده. وگرنه به رسول الله قسم،به جان امام زمان سوگند اگر فتنه ای مانند فتنه 88 بخوان راه بندازند و جگر امام خامنه ای را خون کنند، رهبر عزیز فرمان جهاد بده، مرده و زنده این فرد رو از قبر بیرون میاریم و آتش شون می زنیم تا نسل کثیفش منقرض بشه. مردیکه …. فکر کرده چون جبهه و جنگ رفته هر […] خواست می تونه بخوره.انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی و ولایی بودن مهمه که […]لیاقتش رو نداره.

رفتن به نوار ابزار