کد خبر : 11577
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396- 19: 11

اگر لقب آیت الله اینقدر عجیب است، چرا از ملقب شدن یک شبه سید حسن به آیت الله و علامه، دهان به حیرت و زبان به اعتراض نگشودید؟!

اگر لقب آیت الله اینقدر عجیب است، چرا از ملقب شدن یک شبه سید حسن به آیت الله و علامه، دهان به حیرت و زبان به اعتراض نگشودید؟!

چطور از ملقب شدن یک شبه سید حسن به آیت الله و علامه توسط مرحوم هاشمی و یا به اثبات غیرقانونی بودن دکترای فریدون، دهان به حیرت و زبان به اعتراض نگشودید؟!

به گزارش گیلانستان/ سیاوش آقاجانی: آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که مدتی است به خاطر مواضع غیر منطقی و بعضا متعصبانه اش در حمایت از روحانی و در تطهیر فتنه گران و تحریف فتنه، اظهاراتش مورد توجه رسانه های ضدانقلاب و بیگانه قرار میگیرد، این بار به آیت الله خواندن سید ابراهیم رئیسی و به انتقادات ایشان به منشور شهروندی روحانی حمله کرده است که خطاب به ایشان میگویم:

جناب جعفرزاده ! اگر لقب آیت الله برای یک مدرس فقه حوزه، دکترای فقه و حقوق، فقیه عضو هیات رئیسه خبرگان، دادستان دادگاه ویژه روحانیت و مولف کتب فقهی و حقوقی، برای شما این قدر عجیب است، چطور از ملقب شدن یک شبه سید حسن به آیت الله و علامه توسط مرحوم هاشمی و یا به اثبات غیرقانونی بودن دکترای فریدون، دهان به حیرت و زبان به اعتراض نگشودید؟!

آقای نماینده! آنچه که آیت الله رئیسی به آن انتقاد کرد حقوق شهروندی نبود بلکه منشوری تبلیغاتی است که مراحل قانونی تصویب آن طی نشده و از متن قوانین انشاء شده است و ایشان میگویند چرا به جای این که منشور حقوق شهروندی عملا با احترام به کرامت مردم، منتقدان، خبرنگاران و شفافیت محقق شود، در نزدیک به انتخابات به صورت شعاری مطرح میشود؟!

آقای غلامعلی جعفرزاده ! شما چطور با وجود این همه مکاتبات و متون احکام و انتصابات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خطاب به روحانیون و علمای مختلف، هنوز متوجه نشده‌اید که حجت الاسلام خواندن علما و فقها توسط ایشان، لزوما به معنی آیت الله نبودنشان نیست و این بزرگواران، صرفا خطاب به مراجع عظام از لقب آیت الله استفاده میکرده‌اند و نه برای سایر فقها و علما؟!

جناب جعفرزاده ! شما که قبلا وزیر راه را در فوت ده‌ها مسافر حادثه قطار سمنان، مقصر و لایق برکناری دانستید، چطور امروز در حمایت از رئیس جمهوری که مجموعه‌ای از وزرای ناکارآمد و بی‌مسئولیت مانند آخوندی را به کار گماشته و به اصرار تا آخر و در هر شرایطی هم حفظ میکند، بی‌محابا به تخریب رقبایش روی آورده‌اید؟!

آقای غلامعلی جعفرزاده ! شما مثلاً وکیل مردم هستید و سزا بود دربرابر ناکارآمدی دولتمردان اشرافی، پیر، بی‌مسئولیت و منفعت طلب که باعث تحمیل رکود در بخشهای تولید، بازار، بورس، مسکن و موجب تشدید بیکاری، فاصله طبقاتی و مشکلات معیشتی گردیده، حساس باشید نه این که به مانند یک وکیل الدوله، به رقیب روحانی حمله کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جواد مقدم یکشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

این اخیرا جعفر زاده خیلی زبون باز کرده!
و بزرگتر از دهنش میحرفه!
آخه بگو آقای جعفر زاده خودت دانشگاهی هستی چطور به خودت جرأت اظهار نظر میدی ؟ ؟
دیگه ایشون عضو خبرگان هستن و مدرس سطح وخارج هستن!
چطور میگی ایشون آیت الله نیست

سیدمحمد چهارشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۳:۱۰

از وقتی که اقای مجرد رئیس دفتر ، وقت حضرت ایت الله قربانی یکشبه حجت الاسلام شد ، برای یادگار حضرت امام ” ر ه ” اقاسیدحسن ،شکی برای ایت الله شدنش نباید کرد.اگر اقای مهندس جعفرزاده گفتن !! ایشان کسی هستن که اقای مجرد با لباس مقدس روحانیت، پیشانی اقای مهندس جعفرزاده را بوس زدند وکمی بعد به ان بوسه در شک بین سه جهار،رهاش کردن .

رفتن به نوار ابزار