کد خبر : 11269
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396- 26: 22

اگر لیستمان رای بیاورد، ثابت قدم باید غزل خداحافظی را بخواند/ نباید به خاطر تخلفات ۳ نفر، کل زحمات شورای سوم رشت را زیر سوال برد

اگر لیستمان رای بیاورد، ثابت قدم باید غزل خداحافظی را بخواند/ نباید به خاطر تخلفات ۳ نفر، کل زحمات شورای سوم رشت را زیر سوال برد

دبیر ائتلاف شهر اول گفت: کجای ایران دیده اید که شهردار یک شهری بدون هماهنگی شورا و بدون توجه به اخطار استانداری، سفری به خارج از کشور داشته باشد و عکس های خود را نیز منتشر کند!؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، رضا خاکسار در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه شهر رشت با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر در ۲۹ اردیبهشت اظهار کرد: بنده شورای شهر را به یک هیئت مدیره شهری تشبیه می کنم و مردم را سهامداران آن می دانم.

شهردار اسبق رشت با بیان اینکه باید هماهنگی تیمی در بین اعضای شورا وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما برای انتخابات شورای شهر رشت یک ائتلافی به نام “شهر اول” تشکیل داده ایم و اسامی ۱۱ نفر مورد حمایتمان را در آینده منتشر خواهیم کرد. در این راستا برنامه های راهبردی توسعه شهر رشت را تدوین و در قالب کتابچه ای آماده کرده ایم و شهردار آینده باید بر اساس این برنامه شهر را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه لیست شهر اول می تواند متشکل از هر دیدگاه سیاسی باشد و وابسته به یک حزب و جناح خاص نیست، گفت: حدود ۸۰ نفر از کاندیداها درخواست دادند که بیایند در لیست قرار گیرند و ما در حال بررسی افراد هستیم. هنر ما در ائتلاف این است که قبل از اینکه چهره معرفی کنیم، برنامه معرفی کردیم. بنده و دوستانم در خدمت اعضای شورای آینده این لیست خواهیم بود و به شخصه اصلا قصد شهردار شدن ندارم.

دبیر ائتلاف شهر اول با بیان اینکه در شهرداری رشت حدود ۴ هزار پرسنل داریم که از خیلی امکانات محروم هستند، افزود: عده ای هم چندین ماه حقوق نگرفته اند؛ پرسنل رسمی شهرداری هم امنیت شغلی ندارند. اگر چنانچه لیست ائتلاف شهر اول رای بیاورد بر اساس برنامه هایی که در نظر گرفته شده، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

خاکسار خاطرنشان کرد: هر ارگان و نهادی برای رفاه پرسنل خود فکری کرده است، ولی ما هیچ کاری برای کارکنان شهرداری از لحاظ درمانی و… نکرده ایم.

شهردار اسبق رشت با با اشاره به پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت تصریح کرد: این پیاده راه نه تنها داری مشکلات عدیده زیرساختی می باشد، بلکه هیچ نشانی از فرهنگ ندارد.

وی با انتقاد از عدم پارکینگ کافی در شهر رشت برای پارک خودرو اظهار داشت: اگر شورایی که دارای یک تخصص لازم باشند، داشته باشیم قطعا چنین مشکلاتی را شاهد نخواهیم بود.

خاکسار با اشاره به دوران شهرداری بودنش در سال ۸۶ تصریح کرد: بنده اولین شهرداری در رشت بودم که امکانات ورزشی را وارد پارک های شهر کردم و تنها شهرداری بودم که برای زرجوب و گوهر رود، برنامه ریزی کرده و مشکلاتش را تا قسمتی حل کردم.

دبیر ائتلاف شهر اول با اشاره به ضعف های کاری شهردار فعلی رشت بیان نمود: آقای ثابت قدم نشان داد که نه خودش ثبات مدیریتی دارد و نه زیر مجموعه اش؛ حتی دوستان نزدیکش نیز در شهرداری امنیت شغلی ندارند. به طور مثال هنوز مُهر حکم مسئولیت آقای مرتضی شریفی در منطقه ۳ خشک نشده بود، ایشان را عزل کرد!

خاکسار در ادامه تاکید کرد: اگر لیست شهر اول در انتخابات شورای شهر رشت رای بیاورد، ثابت قدم همان روز اول باید غزل خداحافظی را با شهرداری بخواند.

وی همچنین ابراز نمود: کجای ایران دیده اید که شهردار یک شهری بدون هماهنگی شورا و بدون توجه به اخطار استانداری، سفری به خارج از کشور داشته باشد و عکس های خود را نیز منتشر کند!؟

شهردار اسبق رشت اظهار داشت: اعتقاد داریم برای آنکه شهر اول باشیم، باید همه جوانب را در نظر بگیریم و تعامل و همکاری بین اعضای شورا و نمایندگان مجلس وجود داشته باشد. به همین دلیل در انتخابات آتی مجلس هم، ۳ نفر را به عنوان کاندیدا معرفی خواهیم کرد.

خاکسار با اشاره به فعالیت های شورای سوم شهر رشت خاطرنشان کرد: این شورا یکی از شوراهای قوی شهر در دوره های اخیر بوده و بسیاری از پروژه های عمرانی بزرگ که اکنون در رشت دیده می شود، در شورای سوم صورت گرفته است.

دبیر ائتلاف شهر اول ادامه داد: در این بین برخی از اعضای شورا هم تخلفاتی انجام داده اند و قوه قضائیه هم با برخورد خود تنها ۳ نفر را محکوم کرد که الان در زندان به سر می برند. پس نباید به خاطر تخلفات این ۳ نفر، کل زحمات شورای سوم رشت را زیر سوال برد.

خاکسار در پایان اذعان داشت: با توجه به سوابق کاندیداهای این لیست و اقبال عمومی که از ائتلاف شهر اول شکل گرفته، حتما پیروز انتخابات شورای شهر شده و در ۳۰ اردیبهشت جشن موفقیت این ۱۱ نفر را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجید شنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

جناب مدیر مسئول گیلانستان
تریبون افراد رانت خوار نشید!

روشن یکشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

ایشان حتی یکروز شهردار رشت نبوده اند. بلکه شورای شهر رشت کاندیدا کرد وزیر کشور وقت حکم نزد. ایشان سابقه رد صلاحیت سه دوره در کاندیدای شهرهای رشت و فومن را در کارنامه دارند و در انتخابات دوره قبل مجلس از کاندیدا اصلاح طلبان فومن حمایت کردند و …..

رفتن به نوار ابزار