کد خبر : 3882
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۱۰

ایثار شهدا به‌واسطه فداکاری‌ها و تربیت مادرانشان است

ایثار شهدا به‌واسطه فداکاری‌ها و تربیت مادرانشان است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه خون‌های مقدس شهدا به‌واسطه تربیت مادران شهدا است گفت: امروز اگر در سوریه و لبنان مقاومتی صورت می‌گیرد به‌واسطه سخنان و نگاه‌های صادقانه و تربیت مادران شهدا است.

به گزارش درگیلان، سردار علی فضلی در دیدار با مادر شهیدان قناد که با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و خانواده شهیدان قناد برگزار شد  اظهار داشت: هر چه مادر می‌گویند برای خدا و عاقبت به‌خیری مردم است و امروز اگر در سوریه و لبنان مقاومتی صورت می‌گیرد به‌واسطه سخنان و نگاه‌های صادقانه و تربیت مادران شهدا است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه خون‌های مقدس و مجاهدت‌های شهدا به‌واسطه فداکاری‌ها و عظمت مادران شهدا است اظهار کرد: این مادران هستند که فرزندان خود را فدایی اسلام تربیت کردند و اگر اسلام نبود دلیلی نبود مادران شهدا فرزندانشان را تقدیم کنند.

مادر شهیدان قناد در این دیدار ضمن تبریک به‌مناسب ایام رجب و ولادت حضرت علی(ع)، گفت: متأسفانه بعضی از پایگاه‌های زرد جهت تشویش اذهان عمومی گام بر می‌دارند و که امیدوارم ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه کنگره ۸ هزار شهید گیلان، آبروی استان و آبروی مسئولان این نظام است بیان کرد: خانواده‌های شهدا از مسئولان انتظار دارند که کنگره در شأن شهدا و خانواده‌هایشان برگزار شود.

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت و عروس خانواده شهیدان قناد، ضمن تأکید بر سخنان مادر شهیدان قناد، اظهار داشت: رسانه‌ها در راستای هم‌دلی و هم‌زبانی که مقام معظم رهبری تأکید کردند عمل و از ایجاد تفرقه‌اندازی خودداری کنند و در جهت توسعه گام بردارند.

وی افزود: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شد، از رسانه‌ها و مردم  اقدام و عمل را از مسئولان مطالبه کنند تا مسئولان در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تلاش کنند.
منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار