کد خبر : 70458
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

مدیر کل هواشناسی گیلان:

بارش باران تا اواخر وقت امروز در گیلان ادامه دارد

بارش باران تا اواخر وقت امروز در گیلان ادامه دارد

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: این سامانه تا اواخر وقت امروز در مناطق مختلف گیلان فعال است.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی این الگوها نشان دهنده استقرار جریانات خنک و شمالی در استان گیلان است.

وی افزود: بر این اساس در روز گذشته (جمعه) و امروز (شنبه) شرایط برای بارش‌های پراکنده و کاهش دما فراهم شده و شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده هستیم.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در روز جمعه اسب وونی تالش خنک‌ترین و ازبرم سیاهکل گرم‌ترین مناطق استان گیلان بودند، گفت: این شرایط تا عصر امروز (شنبه) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه شرایط برای روند افزایش دما در استان گیلان فراهم می‌شود، اضافه کرد: این شرایط تا روز سه شنبه در استان ادامه داشته و شاهد کاهش ابر و افزایش دما خواهیم بود.

دادرس با اشاره به اینکه دریای خزر با ارتفاع موج ۶۰ سانتی متر تا ۱.۶ متری از امروز تا عصر فردا برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است، گفت: از روز یکشنبه با کاهش ارتفاع موج شرایط برای انجام فعالیت‌های دریایی فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: آسمان استان گیلان برای امروز (شنبه) قسمتی ابری تا ابری، در برخی نقاط همراه بارندگی پراکنده و خفیف بوده که به تدریج از میزان ابرناکی هوا کاسته می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار