کد خبر : 62295
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

بازرسی‌های مداوم از جایگاه‌های سوخت در گیلان/ابتلا برخی افراد به کرونا پمپ بنزین‌ها

بازرسی‌های مداوم از جایگاه‌های سوخت در گیلان/ابتلا برخی افراد به کرونا پمپ بنزین‌ها

بنا بر گفته‌های مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در جایگاه های مراکز پمپ بنزین و سوخت تعداد افراد کمی به کووید۱۹ مبتلا شده و بازدیدهای مستمری در این خصوص انجام و با همکاری بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کلیه جایگاه‌داران گواهی کد بهداشتی تهیه‌شده است.

به گزارش گیلانستان، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور مسؤولان وزارت بهداشت به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم تجمعات ناکید ویژه داشته و یکی از راه‌های اصلی در کنترل کرونا رو توجه هبه این موارد مهم می‌دانند.

جایگاه های پمپ بنزین یکی از مراکز تجمع به حساب آمده و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی احتمال انتقال شیوع کرونا در این مکان بسیار زیاد است لذا در طی این مدت مسؤولان شرکت ملی نفت با همکاری وزارت بهداشت اقدامات خوبی را در جهت رعایت تمامی موارد بهداشتی در این خصوص انجام داده است.

اگرچه با اعمال محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه و به تبعه آن کاهش تردد و رفت‌وآمد مصرف بنزین روزانه ۴۰ میلیون لیتر در کشور کاهش و مراجعه خودروها در مراکز پمپ بنزین با کاهش مواجه شده است، ولی با این‌حال تمامی تمهیدات مثل قرارگیری مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش در تمامی این مراکز از جمله در گیلان اجرایی شده است.

یکی از گله‌مندی‌های برخی از کارکنان مراکز پمپ بنزین عدم توجه برخی از شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است به‌طوری‌که یکی از کارکنان جایگاه پمپ بنزین در رشت می‌گوید بارها از رانندگان درخواست می‌کنیم تا بنزین خودروی آنان‌ها را توسط همکاران زده شده و یا برای انجام این کار دستکش به دست کنند ولی اغلب آنان به این مسئله بی‌توجه هستند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، این شرکت هرساله برای کارکنان خود برنامه‌های آموزشی مناسبی را در سه محور بهداشت، ایمنی و محیط زیست در دستور کار قرار داده و در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.

کوروش بالادست می‌گوید ازروزهای اول شیوع کرونا در گیلان آموزش‌های متعدد و بسیار خوبی برای کارکنان شرکت ملی نفت و جایگاه های مراکز سوخت برگزار و به طور مشتمر اطلاعیه های خوبی در این خصوص منتشر شده و در همین خصوص انجمن صنفی جایگاه‌داران انواع اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی را تهیه کرده است.

وقتی به اغلب جایگاه های بنزین در گیلان مراجعه می کنید دستکش و مواد ضدعفونی در آنجا وجود داشته و بنابر گفته های مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در جایگاه های مراکز پمپ بنزین تعداد افراد کمی به کووید۱۹ مبتلا شده و بازدیدهای مستمری در این خصوص انجام و با همکاری بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کلیه جایگاه‌داران گواهی کد بهداشتی تهیه شده است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار