کد خبر : 53301
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان:

بازسازی استادیوم تختی انزلی مطالبه مهم ورزش گیلان است

بازسازی استادیوم تختی انزلی مطالبه مهم ورزش گیلان است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: پروژه استادیوم تختی بندرانزلی، با بیان اینکه ورزشگاه تختی بندرانزلی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های کشور بوده و بازسازی آن از مطالبات مردم این خطه است.

به گزارش گیلانستان،مریم بخشی در حاشیه بازدید حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از استادیوم تختی بندرانزلی اظهار کرد: دو پروژه ورزشی بزرگ استان شامل مجموعه ورزشی تختی لاهیجان و پروژه استادیوم رستم‌آباد توسط این شرکت سال گذشته در گیلان به بهره‌برداری رسید، در حال حاضر پیست دوچرخه سواری نیز در مرحله روکش قرار دارد. امیدواریم که پروژه استادیوم تختی بندر انزلی نیز با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اتمام برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه اعتبارات این پروژه سال گذشته از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ابلاغ شده است، افزود: پیش از آن اعتبارات استانی بوده و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی طی سفری که از این استادیوم داشتند این پروژه را در زمره اعتبارات سفر ریاست جمهوری ابلاغ کرده‌اند.

بخشی با تاکید بر اینکه ورزشگاه انزلی یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های کشور است که مردم استان و این خطه به آن افتخار می‌کنند، تصریح کرد: فاز اول پروژه بازسازی در حال اتمام است و تجهیز صندلی‌های سکوها از محل ارزش افزوده استان انجام خواهد شد. تکمیل فاز دوم و شروع فاز سوم جزء درخواست‌های ما از شرکت توسعه است.

بخشی، یکی از مشکلات استادیوم تختی را وضعیت نور عنوان کرد و افزود: زمانی که ساعت بازی‌ها بالا می‌رود مشکل نور در این استادیوم وجود دارد و مورد قبول سازمان لیگ نیست و باید این مورد نیز حل شود چون ساعت بازی ها به اجبار باید تغییر کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه وضعیت چمن این ورزشگاه نسبتا خوب است و تنها چمن طبیعی استان است، گفت: انتظار داریم بازسازری این استادیوم در اجرای پروژه‌ها و نگاه شرکت توسعه دیده شود و بتوانیم این استادیوم را به جهت اهمیت ورزش فوتبال در انزلی به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار