کد خبر : 51019
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1399- 46: 11

بازگشت هافبک سابق استقلال و پرسپولیس به میادین فوتبال!

بازگشت هافبک سابق استقلال و پرسپولیس به میادین فوتبال!

هافبک انزلیچی سابق تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ملوان بندرانزلی دل‌تنگ فوتبال شده و تصمیم دارد بازهم در مستطیل سبز پا به توپ شود.

به گزارش گیلانستان پژمان نوری یکی از خاص‌ترین فوتبالیست‌های فوتبال ایران است، بازیکن ملی‌پوشی که سابقه پوشیدن تیم‌های پایتخت را در کارنامه خود دارد و علاوه بر آن در پیراهن دو رقیب سنتی فوتبال شمال ایران پگاه رشت و ملوان را نیز بر تن داشته است.

در کارنامه فوتبال از تصمیمات خاص و پیش‌بینی‌نشده او پر است، انتقال جنجالی از ملوان بندرانزلی به تیم پگاه رشت و پس‌ازآن انتقال از پرسپولیس به استقلال و پس از دوران فوتبال هم تصمیمات جالب کم نداشته است.

حضور به‌عنوان بازیکن مربی برای خروج ملوان از بحران و کمک برای صعود به لیگ برتر و پس‌ازآن مسؤولیت مدیریت باشگاه طوفان‌زده ملوان که نشان می‌دهد حاضر است برای ملوان هر کاری انجام دهد.

در ماه‌های اخیر تلاش‌های فراوانی انجام داد تا ملوان از دست پرونده‌های مالی خلاص شود و دوباره مثل سابق اسیر جرائم انضباطی فیفا نشود.

او در سن ۳۸ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد که فضا را برای جوان‌ترها باز کند اما ساعاتی پیش ویدئویی از وی در صفحه اینستاگرام سعید سالار زاده منتشرشده که پژمان نوری در حال تمرینات سخت بدن‌سازی است و عنوان ویدئو هم آماده‌سازی برای بازگشت مجدد است!

گویا شرایط کرونا و تعطیلی مسابقات باعث شده که پژمان نوری به فکر بازگشت به فوتبال و کمک به ملوان برای صعود به لیگ برتر بیافتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار