کد خبر : 84553
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401- 15: 15

سرپرست شهرداری رشت در جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرد:

با تمام توان آماده همکاری و تعامل با اداره کل ورزش وجوانان استان هستیم

با تمام توان آماده همکاری و تعامل با اداره کل ورزش وجوانان استان هستیم

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن تاکید بر تلاش مداوم شهرداری برای حمایت از جوانان و جامعه ورزش استان گیلان گفت: با تمام توان آماده همکاری و تعامل با اداره کل ورزش وجوانان استان هستیم.

به گزارش گیلانستان، یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ در راستای بررسی زیرساختهای ورزشی شهر و تعامل و همکاری با ورزش و جوانان جهت ارتقا جایگاه ورزش شهر رشت با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

یوسف یزدانی دراین دیدار اظهار داشت: شهرداری رشت همواره حمایت از برنامه های فرهنگی و ورزشی را در دستور کاری خود داشته  و تا حد توان در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد بود.

 

 

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه مجموعه شهرداری حامی همیشگی ورزش شهر می باشد گفت: این امر نمود واضحی تاکنون داشته و شهرداری همواره سعی در حمایت از جوانان و جامعه ورزش  داشته و براین اساس با تمام توان آماده همکاری و تعامل با اداره کل ورزش وجوانان استان خواهد بود.

 

 

همچنین جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان نیز با اشاره به ایجاد زیر ساخت های ورزشی طی سالیان اخیر برتعاملات مستمر و گسترده حوزه ورزش و شهرداری تأکید کرد و گفت: ورود شهرداری به عرصه ورزش قهرمانی وحرفه ای و توسعه زیرساخت‌های ورزشی بسیاری از موانع و مشکلات این حوزه را مرتفع خواهد ساخت و با حضور شهردار در این راه ما احساس آرامش بیشتری را خواهیم داشت که جا دارد از ایشان تشکر ویژه نماییم .

 

 

آرمان با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه قهرمانی و تیم داری حرفه ای خدمات ارزشمندی را ارائه نموده است تصریح کرد: خوشبختانه طی سالهای اخیر شاهد نگاه بسیار مثبت و روند بسیار مطلوب در زمینه پرداختن به ورزش و حضور تیم های مختلف ورزشی شهرداری در لیگ های کشوری، توسعه زیرساخت های ورزشی در شهر  هستیم و این اقدامات در حالی صورت گرفته است که شهرداری رشت دغدغه های زیادی در خصوص دیگر فعالیت های خود داشته است، اما هیچ کدام از آنها موجب غفلت از تربیت بدنی نشده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار