کد خبر : 67851
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400- 50: 11

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

بحران هویتی آفت نهضت تبلیغی/ شخصیت های انقلابی به جامعه معرفی شوند

بحران هویتی آفت نهضت تبلیغی/ شخصیت های انقلابی به جامعه معرفی شوند

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهدا، امروز الگوی مناسب برای نسل جوان هستند گفت: شخصیت های انقلابی در گیلان شناسایی و به جامعه معرفی شوند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز(یکشنبه، ۶تیر) در بازدید تعدادی از مجموعه های تربیت محور در منزل شهید ابوالحسن کریمی به ابعاد شخصیتی این شهید اشاره و با بیان اینکه شهدا الگوی بسیار ارزشمندی برای نسل جوان هستند، گفت: وظیفه تشکل‌های دینی الگوگیری از شهدایی همچون شهید مظلوم کریمی و بهره مندی از سیره آنان برای تربیت نیروی طراز انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به شخصیت بارز شهید ابوالحسن کریمی پرداخت و اذعان کرد: شهید کریمی اهل هجرت و جهاد و یک مبلغ صادق بوده و در حوزه ترویج دین فعال بودند. ‌

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: اگر الگوهای انقلابی و مفاخر جامعه را به فراموشی بسپاریم، دچار بحران هویتی شده‌ایم.‌

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خطاب به مدیران تشکل‌های تربیتی خاطرنشان کرد: اگر تشکل‌های دینی و مذهبی الگوهای خودشان را به فراموشی بسپارند دچار بحران هویتی می شوند.

وی با تاکید بر اینکه بحران هویتی آفت نهضت تبلیغی است تصریح کرد: برای ماندگاری، حفظ و حراست این نهضت صدها هزار خون ریخته شده است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه تبلیغ دین بایستی در تشکل‌های تربیتی منتهی به اسلام ناب محمدی باشد گفت: اگر چنین نباشد و غیر این عمل شود یقینا دچار خسران جدی خواهیم شد.‌
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه شهدا خالصانه در راه خدا و انقلاب زحمت کشیدند، افزود: شهید ابوالحسن کریمی یکی از سرمایه های مهم انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه شهید کریمی افتخار گیلان است اظهار کرد: برای شناسایی این شخصیت انقلابی آنگونه که شایسته است در جامعه توسط طیف مذهبی و انقلابی کار نشده است.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: در گیلان فعالان انقلابی داریم که سهم عظیمی در انقلاب داشته اند، ولی از جهت رسانه ای شناخته شده نیستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب و مکان های فعالیت آنها بایستی مورد توجه و الگوی نسل جدید قرار گیرند‌.‌

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار