کد خبر : 58093
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

نماینده مردم رشت در مجلس:

بخش خمام استانداردهای لازم برای شهرستان‌ شدن را دارد/ پیگیر هستیم

بخش خمام استانداردهای لازم برای شهرستان‌ شدن را دارد/ پیگیر هستیم

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این ده تا دوازده سال، مسئله شهرستان شدن خمام محصولی جزء امروز و فردا شدن برای مردم نداشته‌است گفت: مجلس یازدهم به طور جدی به موضوع شهرستان شدن خمام پرداخته و پیگیر این مطالبه مردم  خواهد بود.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده با اشاره به موضوع شهرستان شدن خمام به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم این بخش، اظهار کرد: چندین سال است که موضوع شهرستان شدن بخش خمام به صورت جدی مطرح شده چرا که به لحاظ جمعیت روستایی و شهری استانداردهای لازم را داراست.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال است که موضوع شهرستان شدن خمام در تقسیمات کشوری مطرح شده است، افزود: خمام به لحاظ جغرافیایی‌ و گردشگری از  موقعیت خوبی برخوردار است البته، این مسئله بسیاری از مراحل قانونی خود را طی کرده اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این ده تا دوازده سال، مسئله شهرستان شدن خمام محصولی جز امروز و فردا شدن برای مردم نداشته‌است تاکید کرد: مجلس یازدهم به طور جدی به موضوع شهرستان شدن خمام پرداخته و پیگیر این مطالبه مردم  خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به نظر مساعد نمایندگان مجلس در مسئله شهرستان شدن خمام گفت: با وجود اینکه این مسئله بیش از ۱۰ تا ۱۲ سال مطرح شده و به نتیجه نرسیده است اما مجلس یازدهم تلاش می‌کند تا با پیگیری های لازم این موضوع به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار