کد خبر : 57332
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1399- 31: 10

دادستان عمومی و انقلاب گیلان:

برخورد جدی دستگاه قضایی با مهاجمان به بیمارستان پورسینا/ پنج نفر از اراذل بازداشت شدند

برخورد جدی دستگاه قضایی با مهاجمان به بیمارستان پورسینا/ پنج نفر از اراذل بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، از پیگرد قانونی افراد مهاجم به بیمارستان پور سینا خبر داد و گفت: شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جامعه هستند، اعمال خواهیم کرد.

به گزارش گیلانستان، سید مهدی فلاح میری در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت پنج نفر از اشخاص مهاجم به بیمارستان پور سینا اظهار کرد: چند اراذل اوباش با هجوم به بیمارستان پور سینا باعث ایجاد رعب وحشت در میان مردم شده و با تلاش‌های مأموران پنج نفر از این افراد بازداشت شدند.

وی از پیگرد قانونی افراد مهاجم به بیمارستان پور سینا خبر داد و افزود: دستگاه قضایی با مختل‌کنندگان آرامش و نظم جامعه برخورد جدی و قاطع کرده و این افراد هم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اذعان به برخورد قاطع دستگاه قضایی با اراذل اوباش حمله‌کننده به بیمارستان پور سینا بیان کرد: یکی از مهاجمین در حین فرار از بیمارستان پورسینا با شلیک مأموران نیروی انتظامی متوقف و مابقی هم بازداشت شدند.

فلاح با تأکید بر حمایت دستگاه قضایی از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اشرار و مخلین امنیت جامعه افزود: شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جامعه هستند اعمال خواهیم کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار