کد خبر : 77071
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

رئیس کل دادگستری گیلان:

برخورد جدی دستگاه قضا با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در گیلان

برخورد جدی دستگاه قضا با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در گیلان

رئیس کل دادگستری گیلان با هشدار به تمامی افراد سودجویی که با ساخت و سازهای غیرمجاز قانون را زیرپا گذاشته و اراضی کشاورزی را نابود کردند، گفت: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با متخلفان برخورد قانونی کرده و بدون توجه به توصیه صاحبان مقام و قدرت در اجرای احکام قضایی سریعا اقدام می‌‌کند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسوولان قضایی از برخی ساخت و سازهای غیر مجاز و محل دفن زباله در بخش کیاشهر بازدید کرد و در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این بخش که با محوریت حفظ انفال، محیط زیست و مدیریت پسماند تشکیل شد شرکت کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار برای مردم یک ارزش و فضیلت است اظهار کرد: خدمت به مردم و حل مشکلات آنان می‌تواند وسیله تقرب و نزدیکی به پروردگار متعال باشد.

حجت الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بخش کیاشهر همچنین کل استان را مسئله پسماند دانست و افزود: اخیرا تفکیک زباله از مبدا به صورت جدی و فراگیر در این شهر به همت شهردار و مردم منطقه اجرا می‌شود که مستلزم نظارت دقیق و گسترده و کمک گرفتن از ظرفیت بخش خصوصی است.

وی شیرابه پسماند‌ها را معضلی برای زمین‌های کشاورزی و زراعی مردم برشمرد و ببان کرد: آلودگی محصولات کشاورزی بهداشت و سلامت مردم را به خطر انداخته است.

رئیس کل دادگستری گیلان با هشدار به تمامی افراد سودجویی که با ساخت و سازهای غیر مجاز قانون را زیر پا گذاشته و اراضی کشاورزی را نابود کرده و مبالغ هنگفتی را به دست می‌آورند، گفت: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با متخلفان برخورد قانونی نموده و بدون توجه به توصیه صاحبان مقام و قدرت در اجرای احکام قضایی سریعا اقدام می‌کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار