کد خبر : 78652
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401- 21: 12

برخورد پلیس راه گیلان با ۴۶ گروه به اصطلاح گردشگری و ورزشی بدون مجوز

برخورد پلیس راه گیلان با ۴۶ گروه به اصطلاح گردشگری و ورزشی بدون مجوز

پلیس راه گیلان از تردد ۴۶ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز قانونی در جاده‌های برون شهری استان جلوگیری کرد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ “جاور صفاری” در گفت‌وگویی تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: طرح برخورد با هنجارشکنان و گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس راه استان قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سطح جاده‌های استان شاهد تنوع کاربران ترافیکی هستیم خاطرنشان کرد: به صورت مداوم خودروهای سبک، سنگین، موتورسیکلت و دوچرخه‌سوار در معابر برون شهری در حال حرکت هستند که باید مسئولان کاروان‌های گردشگری و ورزشی حساسیت ویژه‌ای برای ایمنی تردد این نوع از کاربران در سطح معابر استان داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در این راستا از تردد ۴۶ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۱۶ دستگاه اتو‌بوس و ۱۳ دستگاه مینی‌بوس شامل ۷۳ نفر، ۴ کاروان دوچرخه‌سواری شامل ۱۱ نفر و همچنین ۱۳ دستگاه خودروی آفرودی به تعداد ۲۷ نفر در سطح جاده‌های استان جلوگیری شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز و همچنین جلوگیری از برهم زدن نظم و امنیت عمومی اجرای اینگونه طرح‌ها توسط پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار