کد خبر : 73280
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400- 01: 7

منتخب شورای پیربازار در گفتگو با گیلانستان:

برخی سیاسیون با لابی‌گری و نفوذ در فرمانداری، مانع اجرای حکم قضایی شده‌اند/ شورای پیربازار همچنان بلاتکلیف!

برخی سیاسیون با لابی‌گری و نفوذ در فرمانداری، مانع اجرای حکم قضایی شده‌اند/ شورای پیربازار همچنان بلاتکلیف!

.

سید علی معصومی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان اظهار کرد: همانطور که استحضار دارید در انتخابات شورای شهر پیربازار بنده و ائتلاف خادمین پیربازار با اختلاف رای و اعتماد مردم شریف به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدیم.

وی افزود: اما بعد از مدتی با گذشت زمان و دخالت و لابی‌گریهای برخی سیاسیون که منافع خود را در پیربازار متزلزل دیدند، در اقدامی غیرقانونی یکی از صندوق ها توسط فرمانداری رشت باطل و افراد علی البدل جایگزین شدند.

منتخب شورای پیربازار با بیان اینکه ما نیز تمکین به قانون کرده و از مبادی قانونی در دیوان عدالت شاکی موضوع شدیم، خاطرنشان کرد: نهایتا در اواخر آبان ماه رای موقت از سوی دیوان جهت ابقای بنده و سایر منتخبین صادر و اجرای حکم با رعایت سلسله مراتب به فرمانداری رشت ابلاغ شد که ظرف ۷۲ ساعت باید حکم اجرا شود.

معصومی با اشاره به گذشت حدود ۲۰ روز از رای دیوان و وعده های واهی از سوی فرمانداری اذعان نمود: تا به امروز هنوز رای قانونی اجرا نشده که نشان می‌دهد بازهم برخی سیاسیون با لابی گری و نفوذ مانع اجرای حکم قضایی شده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: بسیار تاسف بار است که یک دستگاه دولتی و حاکمیتی که اعتبار خود را از نظام اسلامی عزیز دارد، به حکم قوه قضاییه جمهوری اسلامی تمکین نمی‌کند و رای عالی ترین مرجع قضایی را زمین می‌گذارد.

معصومی در پایان ابراز کرد: مردم شریف پیربازار از این رفتار دوگانه فرمانداری رشت شدیدا گلایه داشته و خواهان ورود قاطع جهت اجرای حکم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار