کد خبر : 61854
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

رئیس پلیس راهور گیلان:

برخی شهروندان محدودیت‌های شبانه را هنوز جدی نگرفته‌اند

برخی شهروندان محدودیت‌های شبانه را هنوز جدی نگرفته‌اند

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: ترد‌د‌های شبانه مردم بیانگر این است که هیچ توجهی به رعایت محدودیت‌ها ندارند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت تردد شبانه از ساعت۲۱ تا ۴ صبح اظهار داشت: بعضی از شهروندان در ساعات‌های اولیه هیچ توجهی به رعایت این محدودیت‌ها ندارند و در خیابان‌ها تردد می‌کنند که بسیار نگران‌کننده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: تردد‌های شبانه در سطح شهر‌های استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و اگر کسی خلاف این دستور عمل کند مشمول پرداخت جریمه نقدی خواهد شد.

طالبی افزود: شهروندانی که در این ایام محدودیت‌های کرونایی، مجبور به تردد بین‌شهری بودند و برگ تردد داشتند اما توسط دوربین‌های ثبت تخلفات مشمول جریمه شده‌اند می‌توانند برای برداشته شدن جریمه از طریق مراکز پلیس ۱۰+ اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: صرفا رویکرد ما اعمال قانون نیست بلکه موظف هستیم محدودیت‌های شبانه را بنا بر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا به درستی اجرا کنیم تا جامعه از شر این ویروس منحوس خلاص شود.

طالبی همچنین به افزایش تعداد سفر‌ها طی چند روز اخیر به استان گیلان اشاره کرد و گفت: طی این چند روز به‌دلیل تعطیلاتی که پیش رو داشتیم شاهد حضور مسافران به گیلان بودیم که متأسفانه ناگزیر شدیم برای ایمنی بهداشتی مردم به شدید‌ترین وضع با این عزیزان برخورد کنیم.

وی ضمن درخواست از مردم در رعایت اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: انتظار داریم که مردم در اجرای طرح محدودیت شبانه همکاری لازم را با ما داشته باشند چرا که بحث سلامت امنیت خود و شهروندان در میان است و در صورت عدم رعایت مجبور به اعمال قانون می‌شویم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار