کد خبر : 4306
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395- 33: 20

برخی مسئولین از خوف اینکه توسط مراجع تقلید مورد بازخواست قرار گیرند پیکان هجمه ها را علیه دکتر رفیعی کج کرده اند/ با یک فاجعه فرهنگی مواجهیم

برخی مسئولین از خوف اینکه توسط مراجع تقلید مورد بازخواست قرار گیرند پیکان هجمه ها را علیه دکتر رفیعی کج کرده اند/ با یک فاجعه فرهنگی مواجهیم

آیا قوه قضاییه استان گیلان و دستگاههای فرهنگی استان میشود بفرمایند در مقوله مبارزه با بد حجابی و بی حجابی چکارهایی انجام داده اند؟

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “درگیلان“،  حاج محمد عباس پور از مداحان برجسته گیلان که اخیرا در محضر مقام معظم رهبری نیز مداحی کرده بود، در واکنش به انتقادات تند و هجمه هایی که مسئولان استانی پیرامون سخنان حجت الاسلام رفیعی مطرح کردند، مصاحبه ای با پایگاه خبری تحلیلی “درگیلان” انجام داد که در زیر می خوانید.

این کارشناس مذهبی و فرهنگی در ابتدای سخنانش اظهار کرد: اولا حجت الاسلام آقای دکتر رفیعی واقعیت فرهنگی استانمان مخصوصا رشت و انزلی را در مبحث حجاب بیان کردند چرا برخی حضرات بدشان آمده؟ در معارف دینی ما هست که “قولوا الحق ولو علی انفسکم” حق را بگویید اگرچه به زیانتان باشد.

عباس پور ضمن گلایه از نهادهای مربوطه در بحث حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: آیا قوه قضاییه استان گیلان و دستگاههای فرهنگی استان میشود بفرمایند در مقوله مبارزه با بد حجابی و بی حجابی چکارهایی انجام داده اند؟

این مداح اهل بیت(ع) تاکید کرد: برخی مسئولین استان از خوف اینکه مبادا توسط مراجع تقلید و مسئولان فرهنگی کشور مورد باز خواست قرار گیرند پیکان هجمه ها را علیه جناب دکتر رفیعی کج کرده اند.

وی با بیان این ضزب المثل که ” پای عروس شل میزد میگفتند زمین ناهموار است” ابراز نمود: آن آقایانی که ایشان را جفا کار و نسنجیده سخنگو و واجب الاستغفار و عذرخواه میدانند، میشود بفرمایند پس تکلیف و رسالت علماء دین چیست؟

عباس پور افزود: آن آقایی که میفرمایند گیلان با کدام کشور اروپایی قابل قیاس است؟ باید در جواب گفت با هیچکدام ، چون در اون کشورهایی که کفرشان مسلم است قاطبه زنان و دخترانشان اینگونه به کوچه و خیابان نمی آیند فقط قشر محدودی آنهم افراد معلوم الحال مستثنی هستند.

abaspoor1

این کارشناس مذهبی در ادامه مباحثش تصریح نمود: ثانیا شایسته است حضرات مسئول طوری در مقوله حجاب جو استان را مدیریت کنند که کسی نتواند ان قلت و اشکال کند. مسیحی های تبشیری، کلیساهای خانگی، فرهنگهای فارسی وانی، صوفی گرایی، خانقاه بازی و دهها کانون ضد فرهنگی در استان واقعا چه میکنند؟

 

این مداح اهل بیت(ع) همچنین اظهار کرد: ثالثا ما با یک فاجعه فرهنگی مواجهیم؛ افتخارمان اینست در شهر رشت عکس مدافعان حریم انقلاب اسلامی را میزنیم و تشییع شهدا میکنیم ، بعد کنسرت موسیقی و آواز خواننده زن در جای دیگر منعقد میشود، یا وسط میدان شهر عده ای زن و مرد میرقصند، یا اینکه در چهار راه گلسار رشت دختر خانم با لباسی زننده و مانتوی جلوباز در حال تردد است!

وی با بیان اینکه طوری فساد اجتماعی و اخلاقی در گیلان مخصوصا رشت و انزلی بیداد میکند که عقبه های فرهنگی که آقایان به آن مینازند را در خطر استحاله قرار داده است، خاطرنشان کرد: واقعا در چند جلسه ی مجلس شورای اسلامی نمایندگان ما علیه فضای نامناسب فرهنگی در مبحث بی حجابی و بدحجابی و برهنگی فرهنگی موضع گیری و اعلان خطر کرده اند؟ خدا نکند نمایندگان مردم در خانه ملت به رأی چند تا بی حجاب و بد حجاب چشم امید داشته باشند.

عباس پور در ادامه تصریح کرد: رابعا بسیار قباحت دارد عده ای موجودات افساد طلب با نام اصلاح طلبی در جلسات و مجامع مدیریتی استان، مسئولین محترم استان را تحریک به موضع گیری علیه وعاظ و رو حانیون کنند.

این کارشناس مذهبی در پایان اذعان داشت: “فأین تذهبون” چرا خود را بخواب زده ایم؟ این ولنگاری فرهنگی با اینگونه هجمه ها علیه اشخاصی مانند دکتر رفیعی قابل غمض عین نیست.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ح.ن جمعه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

عالی
حرفهای حقی گفتن حاج محمد آقا .

رفتن به نوار ابزار