کد خبر : 47321
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398- 12: 22

رضاپور کاندیدای انتخابات رشت:

برف آب می‌شود اما ضعف‌ مدیران در ذهن می‌ماند/ استاندار از مرحوم قهرمانی الگو بگیرد/ گلایه شدید مردم از مسئولان اجرایی و نمایندگان/ حسنی به مردم بگوید چرا صدایش به جایی نرسید

برف آب می‌شود اما ضعف‌ مدیران در ذهن می‌ماند/ استاندار از مرحوم قهرمانی الگو بگیرد/ گلایه شدید مردم از مسئولان اجرایی و نمایندگان/ حسنی به مردم بگوید چرا صدایش به جایی نرسید

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت گفت: برف چند روز دیگر آب می‌شود و آنچه در ذهن مردم می‌ماند ضعف‌ها، عملکرد بد و ناهمخوان و غیر مطلوب است که مردم گیلان به آن حساس هستند.

حسین رضاپور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به سوابق مدیریتی و اجرایی خود در بخش های مختلف جامعه اظهار کرد: بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه هستم و از قبل پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشتم و این حضور پس از انقلاب چشمگیرتر بوده است.

وی به سال‌ها حضور و خدمت در بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: همواره مدافع انقلاب بوده‌ام و جانباز دوران دفاع مقدس هستم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نهادهای مقدس است، تصریح کرد: سپاه برای صیانت از نیروهای خود توجه ویژه‌ای دارد و لازمه آن این است که سپاه همواره مقدس بماند و الگویی برای خدمت به مردم برای دیگران باشد.

رضاپور بر حمایت تولیدکنندگان به‌ویژه بخش تعاون تاکید کرد و گفت: دولت مسئولیت ساخت مسکن را به عهده دارد اما خود را کنار کشیده و این تعاونگران هستند که مسئولیت‌ها را به‌دوش می‌کشند.

وی با اشاره به فعالیت در بخش‌های امنیتی، مسکن و فرهنگی جامعه در کسوت پاسدار انقلاب اسلامی، بیان کرد: در قالب تعاونی مسکن، افراد بسیاری را صاحب خانه کردیم و ادعا دارم هر جا خدمتی انجام دادم خالصانه و دلسوزانه بوده است.

گلایه شدید مردم نسبت به مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت در ادامه به میزان رضایتمندی مردم از نمایندگان کنونی این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: مردم نسبت به نمایندگان به‌ویژه مسئولان اجرایی گلایه و احساس نگرانی شدیدی دارند و این نگرانی، به حق است.

رضاپور با بیان اینکه مردم این پرسش را از مسئولان دارند آیا مشکلات جامعه قابل برطرف شدن است؟ اظهار کرد: اگر مشکلات جامعه برطرف می‌شود، متولیان امر باید پاسخگو باشند که به چه دلیل این اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: اگر مسئولان احساس می‌کنند نیاز به ورود مردم در عرصه‌های مختلف است، بیان کنند تا مردم مانند دوران دفاع مقدس پیشگام باشند.

جامعه نیاز به مدیر توانمند، خلاق و دلسوز دارد

این کارشناس ارشد مدیریت رسانه با تاکید براینکه جامعه نیاز به مدیر توانمند، خلاق و دلسوز دارد، اظهار کرد: اگر دانستن حق مردم است، مسئولان مسائل و معضلات جامعه را برای مردم بیان کنند.

رضاپور، خواستار پذیرفتن مسئولیت اقدام‌های انجام شده توسط متولیان امر شد و افزود: مسئولان در کشور مسئولیت اعمال خود را به عهده نمی‌گیرند و این امر در باور مردم خدشه و تضاد ایجاد می‌کند.

مردم انتظار دارند مدیری که کارآیی لازم را ندارد کنار برود

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اجرایی و قانونگذاری، بیان کرد: تمام موانع و مشکلات موجود را نمی‌توانیم به گردن آمریکا بیندازیم و مردم انتظار دارند مدیری که توانمندی و کارآیی لازم را ندارد کنار برود و جای خود را به مدیران خلاق دهد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت بر پرهیز از غوغاسالاری تاکید کرد و گفت: همواره خالصانه و دلسوزانه برای مردم خدمت کردم و به آنچه انجام دادم، ایمان دارم.

رضاپور با بیان اینکه بخش‌های مختلف گیلان از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: بقاع متبرکه مانند امامزاده هاشم(ع) و همچنین موزه میراث روستایی از جاذبه‌های گردشگری استان به‌ویژه شهرستان رشت محسوب می‌شوند.

وضعیت نابسمان پسماند سراوان شایسته مردم رشت نیست

وی به وضعیت نابسمان پسماند سراوان اشاره کرد و یادآور شد: منطقه بکر و طبیعی جنگل سراوان را تبدیل به دفن پسماند کردند و این وضعیت شایسته مردم گیلان و شهرستان رشت نیست.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت با اشاره به اینکه دولت برای اجرای پروژه‌ها بودجه ندارد را قبول ندارم، خاطرنشان کرد: آنها که خزانه و اموال مردم را مانند گرگ چپاول می‌کنند، چگونه می‌توان قبول کرد.

رضاپور به بخش‌های کوچصفهان، لشت‌نشا، خمام، خشکبیجار و سنگر شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: هر کدام از بخش‌های رشت دارای قابلیت‌های گردشگری، کشاورزی و تولیدی هستند و به عنوان مطالبه‌گر می‌خواهیم شهرستانی پیشرفته و توسعه یافته داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مردم را نباید نسبت به نظام بدبین کنیم، اظهار کرد: مردم پشتیبان نظام محسوب می‌شوند و در عرصه‌های مختلف همواره حضور میدانی داشته‌اند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت به کاغذبازی‌های اداری برای صدور مجوزها اشاره کرد و گفت: صدور یک پروانه ساختمان نیاز به گذشتن از ده‌ها خان دارد و این امر نشان می‌دهد با مردم صادق نیستیم.

رضاپور با اشاره به نقش‌آفرینی جوانان گیلانی در ۳ حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعتی، بیان کرد: گیلان به استان سرسبز معروف است و اعتقاد دارم بستر فعالیت‌های مختلف در این استان وجود دارد.

مردم از نبود مسئولیت‌پذیری در تصمیم‌گیری‌های دولت شکایت دارند

وی، گرانی را از مشکلات مردم برشمرد و تصریح کرد: مردم همواره ارزیاب خوبی محسوب می‌شوند و اکنون از نبود مسئولیت‌پذیری در تصمیم‌گیری‌های دولت شکایت دارند.

این کارشناس ارشد مدیریت رسانه با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری زمانی اتفاق می‌افتد که هر مسئولی بتواند وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهد، خاطرنشان کرد: تمام مشکلات را تنها از ناحیه دولت نمی‌دانیم بلکه بخش‌های دیگر باید وفاق داشته باشند و دولت را همراهی کنند.

رضاپور بر صداقت، همراهی و همدلی با مردم تاکید کرد و یادآور شد: اگر این اتفاق نیفتد، نشانه بی‌اعتمادی مردم به مسئولان است.

وی با اشاره به گرایش‌های سیاسی مختلف در جامعه، اظهار کرد: بنده انسان مستقلی هستم البته نیروی آرمان‌گرا و انقلابی محسوب می‌شوم و این آرمان، انقلاب اسلامی است.

پاسداری از ارزش‌ها به‌معنای حفظ حقوق شهروندی است

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت، بر تعهد خود نسبت به اهداف نظام اسلامی و ولایتمداری تاکید کرد و افزود: پاسداری از ارزش‌ها در واقع همان پاسداری از راه‌اندازی کارخانه‌ها و حفظ حقوق شهروندی است.

رضاپور تصریح کرد: ایجاد اشتغال، رفع موانع تولید، ظلم روا نداشتن نسبت به اخذ مالیات و توجه به زیردستان به معنای پاسداری از ارزش‌ها است.

وی به وضعیت بارش برف اخیر و مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: اشکال کار در ضعف مدیریت استان به‌ویژه شهرستان رشت است زیرا اگر مسئولان در صحنه حضور داشتند این نابسمانی‌ها کمتر بود یا اتفاق نمی‌افتاد.

مردم در نابسمانی بارش برف از سوء مدیریت‌ها گلایه دارند

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان رشت با اشاره به اینکه مردم در شرایط قطع برق و آب مسئولان را مقصر می‌دانند، بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم در این موارد آمریکا و رژیم صهیونیستی مقصر هستند بنابراین مردم با توجه به اینکه به انقلاب عشق می‌ورزند اما از سوء مدیریت‌ها گلایه دارند.

رضاپور توجه به اقتصاد، معیشت، تولید، بازگشایی کارخانه‌ها و تصویب قوانینی که برای تولیدکننده امید‌آفرین باشد را شعار خود دانست و خاطرنشان کرد: اگر مردم به بنده رای دهند تمام توان خود را برای روان‌سازی بخش تولید، اشتغال، کشاورزی و مسکن به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه پشتیبان دولت، مجلس و مسئولان هستم، اظهار کرد: امر مذکور نافی انتقادها نیست.

در بخش پایانی مصاحبه چند کلیدواژه به آقای رضاپور گفته شد که ایشان نظر خود را در آن موارد بیان نمایند

گیلان: گیلان سرسبز و خرم

رشت: شهر بسیار خوب، شهری که به عنوان کلانشهر مطرح است اما در حقیقت در حد خودش به آن رسیدگی نمی‌شود.

انتخابات مجلس: علاقمندم مردم به هر کسی رای می‌دهند، او را بشناسند.

غلامعلی جعفرزاده: دو دوره نماینده مجلس بود، ضعف و قوت‌هایی داشت و تا جایی که توانست به مردم خدمت کرد و وظیفه خود را انجام داد. جانباز بود و به دلیل اینکه طرفدار دولت بود، دوست داشتیم به مردم بیش از این توجه و خدمت کند.

جبار کوچکی‌نژاد: ۳ دوره نماینده مجلس بوده و کوله باری از تجربه است، دوست داریم بیش از این به مردم و کشور کمک کند ضمن اینکه بحث‌هایی در پارلمان وجود دارد که باید پاسخگو باشد.

محمدصادق حسنی: ایشان همشهری بنده است، انتظار داریم کشاورزان را بیشتر مورد عنایت قرار دهد و شاید تلاش خود را کرده اما صدای او به جایی نمی‌رسد به هر حال باید پاسخ دهد به چه دلیل صدایش به جایی نرسید.

ارسلان زارع: انسانی مهربان و دلسوز است و در استانی خدمت می‌کند که کوله‌باری از جوانان صادق و شهادت‌طلب دارد. مردم گیلان بسیار فرهیخته، ادب دوست و از طرفی علاقمند به شکوفایی اقتصاد و رفع بیکاری و ایجاد همدلی و همراهی هستند و ایشان باید این موارد را مد نظر قرار دهد ضمن اینکه بیش از این مدیران را نظارت کند نه اینکه شاهد باشیم در روز برفی هیچکدام از مسئولان در صحنه حضور نداشته باشند و این برای مردم شرایط بدی است. خدا رحمت کند قهرمانی چابک استاندار اسبق را که در روزهای برفی چکمه می‌پوشید و در صحنه حضور داشت و انتظار داریم استاندار کنونی از قهرمانی چابک الگوبرداری می‌کرد و در روزهای برفی در کنار مردم قرار می‌گرفت.
این برف چند روز دیگر آب می‌شود و آنچه در ذهن مردم می‌ماند ضعف‌ها، عملکرد بد و ناهمخوان و غیر مطلوب است که مردم گیلان به آن حساس هستند.

کشاورزی: گیلان با داشتن همه ظرفیت‌ها می‌تواند محصولات خود را به تمام دنیا صادر کند و برای رسیدن به آن نقطه نیاز به همت بلند مردانه داریم.

حسین رضاپور: ادعایش این است که مرد عمل است، حرف می‌زند و عمل می‌کند، آدم با اراده‌ای است و شجاعت دارد و اگر مردم به او رای دهند، به مجلس برود و تطمیع نشود و بتواند شجاعت، دینداری و صداقت خود را اعمال کند و اینگونه باشد در همه دوره‌ها نماینده مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار