کد خبر : 59013
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399- 25: 10

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان:

برنامه‌های هفته بسیج با اولویت توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان اجرا می‌شود

برنامه‌های هفته بسیج با اولویت توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان اجرا می‌شود

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به دیدار تصویری بسیجیان با مقام معظم رهبری در هفته بسیج گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با اولویت توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان اجرا می‌شود.

به گزارش گیلانستان، کامیار مهدی‌پور با اشاره به در پیش بودن سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج و هفته بسیج اظهار داشت: حدود۴۱ سال از عمر بابرکت مجموعه بسیج می‌گذرد؛ مجموعه‌ای که در بحبوحه انقلاب با فرمان امام(ره) به‌عنوان یک نهاد انقلابی برگرفته از مردم شکل گرفت و همچنان در کنار مردم است.

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج تا امروز توانسته خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه دهد و اوج این خدمات و افتخارات در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد افزود: در طول این سال‌ها هرجا که انقلاب به حضور بسیج نیاز داشت شاهد حضور موثر و نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف بودیم.

مهدی‌پور بیان داشت: بعد از گذشت ۴۱ سال از تاسیس این مجموعه ارزشمند خوشبختانه درخت تنومند بسیج سرمایه‌های مختلفی را در عرصه‌های گوناگون در اختیار دارد که بدون هیچ منتی این سرمایه‌ها را در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذارد.

وی با اشاره به مد نظر قرار دادن دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌های هفته بسیج امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در قالب خدمات‌رسانی و توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان در گیلان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس استان گیلان دیدار تصویری بسیجیان با مقام معظم رهبری را جزو دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال عنوان کرد و افزود: دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب توفیقی بوده که هرساله نصیب بسیجیان می‌شد و امسال با توجه به شیوع کرونا، این دیدار به‌صورت تصویری است.

مهدی‌پور “خدمت بی‌منت” را جزو فلسفه وجودی بسیج دانست و بیان کرد: امروز نخبگان علمی در بسیج فعالیت دارند که دارای تجربیات خوب اجرایی هستند و می‌توان از آن‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کرد و بسیجیان گیلانی در مبارزه با گیاه تهدیدآمیز سنبل آبی و یا حتی در خط مقدم مقابله با کرونا نیز فعالیت‌های ارزشمندی داشتند.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های بسیج در خط مقدم مقابله با کرونا گفت: حضور در بخش‌های عفونی بیمارستان‌ها، کمک به جامعه پزشکی، کمک در دفن اموات کرونایی، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان و شرکت در طرح سراسری غربالگری و سلامت تنها گوشه‌ای از همکاری‌ها و فعالیت‌های بسیجیان در ایام کرونا بوده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی نیز قرار شد بسیجیان در حوزه نظارت بر بازار فعالیت داشته باشند البته بسیج همواره در راستای تحقق شعار استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا و خدمت به مردم گام برمی‌دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار