کد خبر : 48284
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398- 46: 16

برپایی موکب محسنین برای توزیع محصولات بهداشتی رایگان به مردم رشت

برپایی موکب محسنین برای توزیع محصولات بهداشتی رایگان به مردم رشت

خدام این موکب که علاوه بر اربعین حسینی، حسینی وار پس از سیل برای خدمت به هم‌وطنان سیل‌زده پل‌دختر و سیستان و بلوچستان شتافتند این بار با تهیه اقلام بهداشتی با شعار #ما_کرونا_را_شکست_می‌دهیم به حاشیه‌های شهر رشت و محلات کم برخوردار می‌روند تا خادمی حسین را به معنای واقعی به نمایش بگذارند.

به گزارش گیلانستان موکب محسنین رشت که هرساله در ایام اربعین در کربلای معلی موکب بر پا کرده و به زائران سیدالشهدا (ع) خدمت می‌کند، این بار به نیت خدمت به مردم گیلان به پا خواستند و موکب کربلا را در شهر خود به پا کردند.

خدام این موکب که علاوه بر اربعین حسینی، حسینی وار پس از سیل برای خدمت به هم‌وطنان سیل‌زده پل‌دختر و سیستان و بلوچستان شتافتند این بار باتهیه اقلام بهداشتی با شعار#ما_کرونا_را_شکست_می‌دهیم به حاشیه‌های شهر رشت و محلات کم برخوردار می‌روند تا خادمی حسین را به معنای واقعی به نمایش بگذارند.

محسن اولیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به توزیع رایگان بسته‌های بهداشتی به مردم در سطح شهر رشت اظهار کرد: این اقلام بهداشتی شامل تعداد ماسک‌های نانو و پارچه‌ای، دستکش لاتکس، محلول ضدعفونی‌کننده از قبیل الکل و وایتکس و مواد شوینده هستند.

وی با بیان اینکه به‌اندازه ظرفیت یک ایسوزو بود که شب گذشته به دست موکب محسنین رشت رسید، گفت: بر حجم و تعداد این اقلام اضافه می‌شود و امیدواریم بتوانیم با توزیع این مواد کمی به ریشه‌کن شدن ویروس کرونا کمک کرده باشیم.

مسؤول موکب محسنین رشت با اشاره به بسته‌بندی و توزیع این محصولات توسط خدام موکب بیان کرد: از فردا کار بسته‌بندی این مواد ضدعفونی و بهداشتی آغاز می‌شود تا بتوانیم به هر خانواده به میزان نیازشان این محصولات را اهدا کنیم.

اولیایی با بیان اینکه این اقلام توسط خیرین موکب محسنین و کمک‌های مردمی خریداری‌شده، افزود: پس از بسته‌بندی اقلام، با کمک فعالین جهادی و خیریه‌های هر منطقه این بسته‌ها را منزل‌ به‌منزل در محله‌های کمتر برخوردار و حاشیه شهر مانند سلیمان داراب و معلولین و حمیدیان به‌صورت رایگان توزیع می‌کنیم.

به گزارش فارس، به گفته حسینی بخشی از این اقلام بهداشتی از قبیل لباس ایزوله و دستکش لاتکس به دلیل اعلام نیاز پرسنل بیمارستان به دست کادر درمانی خواهد رسید تا با خاطری آسوده از هم استانی‌هایی که مبتلابه ویروس کرونا بوده و در بیمارستان‌ها بستری هستند خدمت کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار