کد خبر : 54983
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399- 21: 17

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی عترت رشت:

برگزاری جشنواره نشاطستان در مصلی رشت/ معرفی فرهنگ غدیر با شیوه‌های جذاب و مبتکرانه ضروری است

برگزاری جشنواره نشاطستان در مصلی رشت/ معرفی فرهنگ غدیر با شیوه‌های جذاب و مبتکرانه ضروری است

امین با اشاره به ضرورت معرفی واقعه غدیر و تبیین فرهنگ امامت و ولایت به کودکان و نوجوانان با شیوه‌های جذاب و مبتکرانه، گفت: برگزاری جشنواره بازی و شادی در مصلی رشت با این هدف برگزار شده است.

به گزارش گیلانستان، مجتبی امین با اشاره به برگزاری جشنواره بازی و شادی تحت عنوان نشاطستان در رشت، اظهار کرد: این جشنواره عصر دیروز (۱۴ مرداد) به مناسبت دهه امامت و ولایت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی عترت رشت با بیان اینکه جشنواره نشاطستان ویژه نوجوانان پسر در قالب گروه‌های سه نفره برگزار شده است، افزود: این جشنواره در بخش‌های مسابقه‌ روپایی، شوت زدن به بطری آب معدنی، دوی سرعت، راه رفتن روی تخته، انداختن توپ به سطل آب و دویدن با گونی برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: با برگزاری مرحله مقدماتی، چهار گروه به مرحله نهایی راه یافتند که به زودی در رقابت با یکدیگر، برندگان نهایی انتخاب و در مراسمی از آنها تقدیر می‌شود.

 

امین با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره بازی و شادی، آشنایی کودکان و نوجوانان سطح شهر با مسجد محوری رشت در ایام مبارک اعیاد قربان تا غدیر بود، خاطرنشان کرد: این مسابقه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی عترت رشت با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ امامت و ولایت به کودکان و نوجوانان با شیوه‌هایی جذاب و نو، اذعان کرد: معرفی عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان در قالب طرحی مبتکرانه از دیگر اهداف برگزاری جشنواره بازی نشاطستان در رشت بود.

 

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار