کد خبر : 92652
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1402- 06: 2

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان:

برگزاری مراسم استقبال از خادمان حرم مطهر رضوی روز پنجشنبه هفته جاری/ اجرای ۳۰۰ ویژه برنامه در دهه کرامت

برگزاری مراسم استقبال از خادمان حرم مطهر رضوی روز پنجشنبه هفته جاری/ اجرای ۳۰۰ ویژه برنامه در دهه کرامت

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان از دعوت ۵۰ هزار گیلانی درجشن ویژه میلاد امام رضا (ع) خبر داد و گفت: خادمین حرم رضوی برای ایجادروحیه معنوی دربین مرزداران به نقطه صفر مرزی می روند.

به گزارش گیلانستان، اسحاق معبود مژدهی عصر یکشنبه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در پویانمایی و شور و نشاط برنامه‌های دهه کرامت بسیار نقش آفرین هستند.

 

وی از حضور خادمین حرم امام رضا (ع) و کاروان زیر سایه خورشید در گیلان خبر داد و افزود: خادمین حرم رضوی در ۶۰ نقطه گیلان حضور پیدا می‌کنند.

 

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان از اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در این استان خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های خادمین حرم امام رضا علیه السلام در گیلان مردمی برگزار می‌شود.

 

مژدهی با اشاره به اهمیت برنامه‌های حرم رضوی در گیلان اضافه کرد: حضور در بیمارستان‌ها، زندان‌ها، مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی بخشی از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در گیلان است.

 

وی از برپایی مراسم بزرگ استقبال خادمین رضوی در رشت خبر داد و افزود: این همایش بزرگ روز پنجشنبه ۴ خرداد ساعت ۱۷ از میدان صیقلان به سمت حرم حضرت مطهر فاطمه اخری رشت برگزار می‌شود.

 

مژدهی با بیان اینکه هر گیلانی عاشق با یک شاخه گل از خدام استقبال خواهد کرد، ابراز نمود: حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری نیز تا قبل از رسیدن کاروان به حرم خواهر امام رضا(ع) در این مکان مقدس برای محبان ائمه معصومین(ع) سخنرانی خواهد کرد.

 

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان از دعوت ۵۰ هزار گیلانی در جشن ویژه میلاد امام رضا علیه السلام در این استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد دعوت نامه برای حضور در جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در پیاده راه فرهنگی رشت ارسال شده است.

 

مژدهی از حضور کاروان زیر سایه خورشید در نقطه صفر مرزی گیلان خبر داد و بیان کرد: خادمین حرم رضوی برای ایجاد روحیه معنوی در بین مرزداران غیور گیلانی به نقطه صفر مرزی خواهند رفت.

 

وی ادامه داد: حضور کاروان زیر سایه خورشید در بین روستاییان مشغول کار در مزارع و برنج زارها از برنامه‌های مهم این دهه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار