کد خبر : 73887
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

برگزاری نهمین آئین چله مهربانی

برگزاری نهمین آئین چله مهربانی

نهمین آئین چله مهربانی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت شب گذشته ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور کارگرنیا رئیس شورا ، عزیزی و حسینی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر رشت و کودکان کار، بد سرپرست و بی سرپرست در قصر بازی برگزار گردید‌.

به گزارش گیلانستان، محمد حسین واثق کارگرنیا در مراسم چله مهربانی در رشت با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام به رفع مشکل از افراد نیازمند تاکید فراوان شده است، اظهار کرد: متاسفانه بنا به برخی از مشکلات شاهد حضور کودکان کار در جامعه هستیم که بسیار ناراحت کننده است.

وی با تاکید به اینکه کودکان کار نیازمند حمایت بیشتر مسئولین هستند، افزود: یقینا این کودکان نیز همانند دیگر فرزندان این شهر تمایل دارند در کنار خانواده خود در مناسبت هایی همچون شب یلدا و … لحظاتی خوش را سپری کنند اما متاسفانه از این فضای خانوادگی بنا به هر دلیلی محروم هستند و مسئولین باید نگاه حمایتی ویژه ای نسبت به این کودکان داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به برگزاری نهمین چله مهربانی به همت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: چله مهربانی با هدف فراهم نمودن لحظاتی شاد برای کودکان کار به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا برگزار شده است و با دعوت از این کودکان در قصر شادی ، سعی شد تا یلدایی به یاد ماندنی برای آنان مهیا شود.

علی محجوب رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز با اشاره به برگزاری این ویژه برنامه همزمان با شب یلدا در قصر بازی رشت اظهار داشت: امسال به پیشنهاد دکتر سید امیر حسین علوی شهردار رشت نهمین آئین چله مهربانی به همت سازمان و با مشارکت جمعی از خیرین و نیکوکاران با رویکردی متفاوت برای کودکان کار، کودکان بد سرپرست و بی سرپرست برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه های نهمین آیین چله مهربانی با حضور ۱۴۰ کودک و نوجوان کار را مورد اشاره قرار داد و افزود: برپایی مراسم شب یلدا با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، اهدای بسته‌های پذیرایی، اهداء بلیط بازی رایگان به کودکان از جمله ویژه برنامه های این مراسم بود تا شب یلدایی به یاد ماندنی برای این کودکان رقم بخورد.

علی محجوب، با بیان اینکه رویکرد جهادی و توجه به اقشار آسیب‌ پذیر همواره در برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری رشت جایگاه ویژه‌ای داشته و دارد، افزود: از تمامی افراد و دستگاههایی که در اجرای این برنامه همکاری و مشارکت داشتند، قدردانی مینمایم و امیدوارم این برنامه در سالهای آتی نیز تدوام داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار