کد خبر : 67943
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

برگزاری ویژه برنامه «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در رشت

برگزاری ویژه برنامه «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ویژه برنامه استانی هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در رشت برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: ایران الگوی حقوق بشر اسلامی را به عنوان یک الگوی جامع و کامل با هدف رفع تبعیض و نابرابری بین ظالمان و مظلومان به جهانیان معرفی می‌کند.

وی در ادامه به کارنامه سیاه حقوق بشری جهان غرب به ویژه آمریکای مستکبر و اسرائیل جنایتکار اشاره کرد و گفت: استکبارستیزی و حمایت از حقوق مستضعفان جهان یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب در دستور کار ایران اسلامی قرار گرفت و در سال‌های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال افشای اهداف شوم و اغراض شیطانی ستمگران و ظالمان را برای چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای جهان بوده است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه استکبار جهانی، اقتدار انقلاب اسلامی ایران و نفوذ آن در دنیا را نمی‌پذیرد، تصریح کرد: تلاش آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل برای توقف فراگیری و گسترش جهانی انقلاب اسلامی بی‌نتیجه مانده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سیاهه جنایات استکبار جهانی و گروهک‌های تروریستی وابسته به آنان علیه ملت آزاده ایران در چهار دهه گذشته، بیان کرد: با کمک الطاف الهی و درایت امامین انقلاب، بصیرت مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران هیچیک از دسیسه‌های شیطانی، توطئه‌ها و فتنه‌انداری‌های دشمنان اسلام به سرانجام نرسیده و نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه داعیه‌داری حقوق بشر توسط کشورهای مستکبر و استعمارگر جهان با آن کارنامه خونین استثمار و غارت جهان یک لطیفه سیاسی است، گفت: شیطان بزرگ و اسرائیل کودک‌کش در رأس ناقضان درجه یک حقوق بشر قرار دارند؛ تنفر روزافزون جهانیان از سیاست‌های ضد بشری این دو دولت خودکامه، گواه این ادعا است.

حجت‌الاسلام اشجری، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بزرگترین قربانی تروریسم دانست و اظهار کرد: جنایاتی همچون ترور عالمان دینی، دانشمندان هسته‌ای، نخبگان سیاسی، قهرمانان امنیت و… از سوی استکبار جهانی و گروهک‌های تروریستی وابسته به آنان بخشودنی نیست و ملت آزاده ایران این حجم از جنایات و خیانت‌ها را هرگز فراموش نخواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم استانی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی (رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا) قبل از خطبه‌های نمازجمعه ۱۱ تیرماه شهر رشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار