کد خبر : 2468
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

بساط دی‌ جی‌ های خانم در اینترنت! + تصاویر

بساط دی‌ جی‌ های خانم در اینترنت! + تصاویر

اگر سری به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بزنید، با تبلیغات علنی برای پارتی های شبانه روبرو می شوید که در آن دی جی ها در بازار کهنه فروشی های اینترنتی بساط پهن می کنند.

یکی گوسفند و آفتابه می فروشد، دیگری مازراتی، اینجا بازار دست دوم فروشی های مجازی است که در آن هر نوع کالایی را پیدا می شد، سایت های ارائه دهنده این خدمات رتبه دار صفحات فارسی زیان هستند.

در این بازار دست دوم فروشی های مجازی و شبکه های اجتماعی دنبال پیدا کردن تالار مناسب برای برگزاری مراسم بودیم که  به تبلیغات دی جی های زیرزمینی برخوردیم، خواننده ها و رقاصه هایی که جایی در مراسم های علنی ندارند و از عوامل اصلی برگزاری پارتی های شبانه هستند، کاملا علنی بساط پهن کردند.

در تبلیغاتی که برای اجاره سالن وجود دارد، سالن هایی که در نرم افزارهایی آگهی موبایلی و سایت ها جولان می دهند،امکانات ویژه و مناسب برای برگزاری پارتی های مختلط و در اختیار گذاشتن دی جی خانم همراه با رقصنده برای مراسم را بسته ویژه خود معرفی می کنند.

بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
پیش از این آگهی هایی با موضوع برنامه رقص و پایکوبی در سطح شهر می چرخید که مجاز بودن آن سؤال برانگیز شده بود، آگهی که در متن آنها مطالبی درباره مهمانی های رقص و پایکوبی با امنیت کامل و داشتن مجوز در سطح شهر بود که  شما می توانستید با یک سرچ ساده اینترنتی به برگزار کنندگان این مجالس و دی جی های خانم برای مهمانی ها دست یابید.

بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
اما تبلیغ علنی برای در اختیار قرار دادن محل برگزاری پارتی همراه با دی جی خانم و رقاص و تامین نوشیدنی غیرمجاز تاکنون بی سابقه بوده است که این روزها رو به گسترش است. بعد از دیدن این آگهی هایی که به راحتی امکاناتی برای برگزاری پارتی های شبانه را فراهم می کنند،کنجکاو شدیم تا نگاه دقیق تری به آگهی برگزاری مجالس در فضای مجازی از جمله فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و حتی سایت های اینرنتی بیندازیم.
بعد از بررسی فضای مجازی، متاسفانه دیدیم نه تنها عده ای برای برگزاری پارتی های مختلط شبانه به راحتی تبلیغ می کنند بلکه جدیدا پای خانم ها را به این عرصه باز کرده اند و دی جی های خانم را با مبالغ بالا برای مراسم ها می فرستند، البته این هزینه بالا کاملا متفاوت با مبلغ رقاص ها، نورپردازی، طراحی سن و … است.

بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات

با یک جستجوی ساده در اینستاگرام و فیس بوک تعدادی از دی جی های خانم را پیدا کردیم، که علاوه بر انتشار تصاویر نمونه پارتی هایی که در آن حضور داشتند، تلگرام را برای راه ارتباطی با مشتریان خود معرفی کردند. برای دانستن شرایط با یکی از این دی جی های خانم تماس گرفتیم و گفت: «تقریبا اینجا مثل یک دیسکو می شه. من این کار را حتی در شهرستان‌ها می خوام ادامه بدم».

بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات

پس از آن نگاهی به آگهی هایی انداختیم که ادعا کرده بود، دی جی های خانم را تنها برای مجالس زنانه می فرستند، تماس گرفتیم اما متاسفانه متوجه شدیم، دی جی های خانم مجالس پارتی مختلط را هم ساپورت می کنند، متاسفانه از زنان نه تنها به عنوان دی جی بلکه به عنوان رقصنده و یا بارمن برای سرو نوشیدنی های غیرمجاز در مجالس استفاده می شود که هر کدام از این امکانات مبالغ بالاتری را به میزبان متحمل می کنند.

بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات

یکی از برگزارکننده‌های پارتی‌های شبانه می گوید: مبلغ آن‌ها شبی ۵ تا ۶ میلیون تومان می شود.

یکی دیگر از آن‌ها گفت: «تقریبا هر رقصی ۵۰۰ هزار تومان است که به صورت گروهی انجام می شود.»

این برگزارکننده با توضیح بیشتر می گوید: «از رقصنده‌های روی استیج داریم که قیمتشان بالای یک میلیون تومان است تا نوازنده خانم، خواننده‌های خانم، آبمیوه طبیعی و … که می توانید برای برگزاری مراسم انتخاب کنید. البته اگر بخواهید خواننده‌های معروف خانم را نیز می توانیم برایتان دعوت کنیم.»

بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات

یکی دیگر از آگهی های موجود در اینترنت تماس گرفتیم و درباره قیمت پرسیدیم که گفت: اگر مراسم‌تان تا نیمه‌های شب هم طول بکشد مشکلی ندارد و دی جی تا هر زمان بخواهید در خدمت شماست و برای هر ساعت بیشتر، ۱۰۰ هزار تومان به مبلغ قرارداد اضافه می‌شود و اگر برنامه مختلط باشد همراه دی جی خانم یک اپراتور آقا هم می‌فرستیم! قیمت پکیج‌ها از ۴۵۰ هزار تومان شروع می‌شود که در این بسته هر کدام از دی جی‌ها  حدود ۴ تا ۵ سال سابقه دارند و سه ساعت برنامه اجرا می‌کنند و حمل و نقل وسایل آنها نیز رایگان است، بسته بعدی ۶۵۰ هزار تومان، سپس ۸۵۰ هزار تومان و بسته ای که به گفته او بهترین پیشنهاد آنها بود ۱۵ میلیون تومان هزینه داشت که شامل نورپردازی بلک لایت، سیستم صوتی بهتر، دستبندهای بلک لایت به تعداد میهمانان که تا ۱۲ ساعت نور دارد، نورپردازی حرفه‌ای با افکت‌های خاص، عکاس و فیلمبردار، شومن یا شو وومن، فایر و لیزر شو، ابر یخ و موارد دیگری که باعث گرانتر شدن بسته شده بود.

نکته جالب توجه، اطمینان خاطری است که این فرد از امنیت محل پارتی می دهد و می گوید: ما در حوالی پونک باغ سالن یا باغ تالار می‌توانیم هماهنگ کنیم، امنیت جاهایی که ما پیشنهاد می‌کنیم تأمین شده است و امنیت داخلی را هم تضمین می‌کنیم که یک‌دفعه از در و دیوار ۴ نفر مسلح، داخل نریزند و در اطراف محل هم بادیگارد می‌گذاریم و با اطمینان می‌گوییم امنیت را از هر لحاظ براتی هر کاری برایتان تأمین می‌کنیم.

قیمت محل هایی که این فرد برای برگزاری پارتی معرفی می کند به شرح زیر است: سالن اجتماعات بالای یک میلیون و هفتصد هزار تومان، واحدهای سالنی بالای ۲ میلیون تومان، باغ سالن بالای سه و نیم میلیون تومان و باغ تالار بالای ۴ و نیم و ۵ میلیون تومان که این قیمت ها متفاوت از تامین گروه موزیک و دی جی خانم و … است.

بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات

لاله افتخاری، نماینده اصولگرای مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی درباره ترویج و گسترش دی جی خانم در پارتی های شبانه و راهکار اصلاح این روند، گفت: انتظار می رود وزارت ارشاد با توجه به پسوند اسلامی که دارد و قوه قضائیه و دستگاه‌های مختلف نیز در این زمینه توجه و سیاست لازم را داشته باشند.

دکتر ابهری جامعه شناس گفت: عدم توجه به هشدارهای بزررگان راجع به «شبیخون و تهاجم فرهنگی» در سال ۱۳۶۸ باعث مسائل امروزی شده است و افزود: «علت این موضوع تغییر سبک زندگی تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و پایین بودن نشاط اجتماعی است».

جامعه شناس در این باره ادامه می دهد:  قصد بازکردن اتفاقاتی که در پارتی های شبانه رخ می دهد و دامی را که برای آشنایی جوانان با هر خلافی پهن می شود نداریم اما اینکه دامنه پارتی های شبانه به دی جی خانم ها کشیده می شود زنگ خطری است که دستگاه های مسئول باید خیلی جدی بگیرند.

تبلیغ آموزش دی جی زن در فضای مجازی!

حال سوال پیش می آید که این دی جی های خانم از کجا چنین آموزشی دیده و تجربه پیدا می کنند؟! جواب این سوال هم در فضای مجازی است، گروه هایی در تلگرام و یا آگهی در اپلیکیشن های موبایلی و همچنین اکانت هایی در اینستاگرام وجود داد که با دریافت مبالغی که از 50 هزارتومان شروع می شود تا هزینه های میلیونی، خانم ها را برای ورود گسترده تر به پارتی های شبانه و موسیقی زیرزمینی به عنوان دی جی آماده می کند.

بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات
بساط دی جی های خانم در اینترنت + مستندات

این گزارش را با گوشه ای از سخنان مقام معظم رهبری به پایان می بریم، امیدواریم مسئولان فرهنگی زنگ خطرهایی را که رهبری سال ها پیش درباره اش هشدار داده اند را بشنود و در راستای منویات رهبری اقدام کنند تا جامعه جوان کشورمان رو به نابودی نرود.

فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره شبیخون و تهاجم فرهنگی:

“گفت: چکار می کنید؟ گفت: دهل می زنم. گفت: چرا صدای دهلت در نمی آید؟ گفت: فردا صدای دهلم در می آید؛ اگر شما عناصر فرهنگی بیدار نباشید صدای فروریختن ناشی از تهاجم پنهانی و زیرزیرکی دشمن، خدای نخواسته وقتی در می آید که دیگر علاجی نیست. خب، جوانه اگر محاصره اش کردند و شهوت او را تحریک کردند و بعد او را به چند مجلس کشاندند مانعی ندارد که جوانی را در اوج نیروی جوانی آدم بتواند فاسد کند وقتی تشکیلاتی وجود داشته باشد، دشمن دارد الان این کار را می کند.” ( بیانات در دیار جمعی از کارگزارن فرهنگی  1371/05/21)

“دشمن از راه اشاعه‌ى فرهنگ غلط – فرهنگ فساد و فحشا – سعى مى‌کند جوان‏هاى ما را از ما بگیرد. کارى که دشمن از لحاظ فرهنگى مى‌کند، یک تهاجم فرهنگى بلکه باید گفت یک «شبیخون فرهنگى» یک «غارت فرهنگى» و یک «قتل عام فرهنگى» است. “(بیانات در دیدار فرماندهان گردانها، گروهانها و دسته‌هاى عاشوراى نیروهاى مقاومت بسیج سراسر کشور، در سالروز شهادت امام سجاد(ع) 1371/04/22 )

خطاب مسؤولین تهاجم فرهنگی را پذیرفتند، آن گاه شجاعت و تقوای آن‏ها به کار ملت خواهد آمد

سال‏ها پیش، من یک روز راجع به تهاجم فرهنگى صحبت کردم و گفتم دشمن از روزنه‌هاى فرهنگى به ما حمله مى‌کند؛ اما متأسفانه عده‌اى این را نفهمیدند. بعضى صریح و بعضى هم در پرده گفتند فلانى به چه چیزى حمله مى‌کند؟! کدام تهاجم، چه تهاجمى؟!

امروز بعد از گذشت چند سال، آدم‏هاى دیرفهم کم‌کم مى‌فهمند که تهاجم فرهنگى یعنى چه! موج حملات فرهنگى دشمن که ایمان جوانان را هدف قرار داده، حالا به چشمشان مى‌آید و ابراز نگرانى مى‌کنند!

مى‌بینند در همه‌ى محیط‏هایى که جوانان حضور دارند، دشمن مى‌خواهد جاپایى از خود به جا بگذارد و عقیده‌ى آن‏ها را به انقلاب و دین و امام برگرداند؛ حتى عده‌اى در این‌که این ملت استقلال مى‌خواهد، خدشه مى‌کنند! یعنى درست همان خواست دشمن؛ یعنى تهاجم فرهنگى.

مسؤولان کشور این خودآگاهى را لازم دارند تا بدانند دشمن از کجا حمله مى‌کند. اگر فهمیدند، بیدار خواهند بود. آن‌گاه شجاعت و تقوا و پاکدامنى آن‏ها به کار این ملت خواهد آمد. (بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم، به مناسبت ۱۹ دى ماه، سالروز قیام مردم قم 1380/10/19)

عتاب من به مسؤولین در تهاجم فرهنگی، جهت­گیری سیاسی نیست

غربی‏ها سعى مى‌کنند عرف‏هاى فرهنگى خودشان را بر کشورهاى مختلف تحمیل کنند. یک مدیر اگر در مقابل این‏ها حالت وادادگى پیدا کرد، همین چیزهایى که پیش آمده، پیش مى‌آید.

وادادگى مدیران، یکى از مهم‏ترین و مؤثرترین و مضرترین عواملى است که دستگاه‏هاى فرهنگى را به انحراف مى‌کشاند.

وقتى که دستگاه فرهنگى منحرف شد، نتیجه‌اش در بیرون معلوم مى‌شود. آن دستگاهى که باید در جهت رشد فکرى و فرهنگى و عملى انسان‏ها فیلم بسازد و کتاب تولید کند و تمام ابزارهاى فرهنگى را در این جهت به کار بیندازد، وقتى مى‌بینم که در این زمینه‌ها کم‌کارى دارد، طبیعتا مورد عتاب من قرار مى‌گیرد. این را نباید حمل بر یک جهت گیرى سیاسى کرد. ( بیانات در جلسه‌ى پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتى امیرکبیر  1379/12/22)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار