کد خبر : 53432
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت:

بهترین اسپانسر یا خریدار را برای سپیدرود رشت انتخاب می‌کنیم

بهترین اسپانسر یا خریدار را برای سپیدرود رشت انتخاب می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اعلام اینکه به‌صورت همزمان با ۳ گروه سرمایه‌گذار مشغول مذاکره هستیم گفت: به‌زودی با یکی از این گروه‌ها به توافق خرید یا اسپانسری طولانی‌مدت خواهیم رسید.

به گزارش گیلانستان،افشین ناظمی، با بیان اینکه در حال حاضر به‌صورت همزمان با ۳ گروه اقتصادی برای اسپانسری و خرید سپیدرود در حال مذاکره هستیم اظهار داشت: به‌دلیل دست به دست شدن‌های پیاپی و مشخص نبودن برخی از اسناد مالی در سپیدرود کمی کارمان در مذاکرات سخت است اما این قول را می‌دهم که بهترین گزینه را برای عقد قرارداد اسپانسری یا فروش باشگاه انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه برای حفظ نام بزرگ سپیدرود از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد عنوان داشت: شرایط نامناسب اقتصادی موجب شده است که حامیان مالی و صاحبان سرمایه برای ورود به عرصه فوتبال تردید داشته باشند.

وی با اعلام اینکه سپیدرود امانتی است که از مرحوم غلامرضا صومی و مرحوم مهندس شعار به نسل ما رسیده است و باید ما هم امانت‌دار خوبی برای این میراث گرانقدر باشیم بیان کرد: در گذشته در واگذاری باشگاه به دلایل مختلف گاهی کم دقتی‌هایی انجام شد و نتیجه این شد که بیش از ۱۴ بار تغییر مالکیت در کمتر از ۵ سال در این باشگاه رخ داده است.

ناظمی در ارتباط با قرارداد همکاری با شرکت ایران کیش گفت: پیمانکار معرفی شده از سوی ما تمامی کارها لازم را انجام داد و ما به تمامی تعهدات خود در این رابطه عمل کردیم و فراتر از آن برای نشان دادن حسن نیت در بازی گذشته با نشان تجاری آنها را بر روی پیراهن حضور پیدا کردیم و حالا منتظر اقدامات ایران کیش هستیم و البته با سایر شرکت های متقاضی هم زمان مذاکره خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اولویت مذاکره با متقاضیان را داشتن تمکن مالی از یک سو و علاقه به سپیدرود از سوی دیگر عنوان کرد و افزود: شرایط امروز سپیدرود به گونه‌ای است که حق اشتباه نداریم و هر شخص و گروهی که بتوانند خدمات بهتری به سپیدرود بدهند بدون تردید با همان گروه به توافق خواهیم رسید و نمی‌گذاریم وقت هدر برود.

وی یک هولدینگ اقتصادی که در گذشته با باشگاه قرارداد همکاری بسته بود و یک شرکت سرمایه‌گذاری که پیش‌تر در فوتبال فعالیت می‌کرد به‌همراه یک گروه مهندسی که قرار است در رشت پروژه‌های عمرانی بسازند را ۳ گروه متقاضی حضور در سپیدرود اعلام کرد و گفت: اگر شرایط مناسب باشد به‌زودی با یکی از این گروه‌ها به توافق خرید یا اسپانسری طولانی مدت خواهیم رسید.

مدیرعامل سپیدرود رشت با بیان اینکه باید عدالت در حمایت نهادهای دولتی در باشگاه‌داری رعایت شود و برخی استان‌ها از جمله گیلان از این لحاظ در فقر شدیدی به‌سر می‌برند و باید این عدم تعادل به گونه‌ای جبران شود عنوان کرد: در واقع این موضوع برای مردم رشت تبدیل به یک دغدغه شده که چرا در یک استان ده‌ها میلیارد تومان برای فوتبال هزینه می‌شود اما گیلان که یکى از قطب‌های اصلی فوتبال ملی است در محرومیت به‌سر می‌برد.

ناظمی با طرح این موضوع که عدم وجود یک استراتژی منطقی در حمایت از باشگاه‌ها، فوتبال استان را با تکانه‌ها و مشکلات شدیدی مواجه کرده است تصریح کرد: بی‌تفاوتی، نداشتن اولویت و رقابت‌های بی‌حاصل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراری می‌دهد و وضعیت بد اقتصادی هر ۳ تیم پرطرفدار گیلانی هم نشان‌دهنده این موضوع است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار