کد خبر : 75612
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

رئیس سازمان صمت گیلان:

بهره برداری از ۲۰ طرح صنعتی در گیلان/ ۳۹۰ فرصت شغلی ایجاد شد

بهره برداری از ۲۰ طرح صنعتی در گیلان/ ۳۹۰ فرصت شغلی ایجاد شد

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به بهره برداری از ۲۰ پروژه صنعتی در ایام دهه فجر، گفت: با افتتاح این پروژه ها ۳۹۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق پوش ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به راه اندازی ۲۰ طرح تولیدی و صنعتی در ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی، زمینه اشتغال ۳۹۰ نفر در بخش‌های مختلف صنعتی گیلان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه رشد صنعتی در گیلان روندی رو به ارشد دارد، افزود: میزان سرمایه گذاری انجام شده در این ۲۰ طرح صنعتی بیش از ۵۳۳ میلیارد تومان بوده که در آینده با افزایش طرح‌های توسعه‌ای و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، بیشتر نیز می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت و تولیدات این طرح‌ها اغلب در زمینه صنایع شیمیایی، بسته بندی مواد غذایی، تولید انواع سیلندر طبی اکسیژن و سیلندرهای صنعتی، صنعت سلولزی، تولید آسفالت و شن و ماسه، دستگاه تصفیه آب، لنت ترمز، لوله‌های کشاورزی پلی پروپیلن، ماشین آلات کیک و کلوچه نایلون و نایلکس است.

دلق پوش به حمایت‌های صورت گرفته در قالب کارگروه رونق تولید از بخش صنعت اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری مناسب بانک‌های عامل استان و اعضا کارگروه بیش از ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش برای تأمین مواد اولیه و سرمایه ثابت برای تکمیل خطوط تولید به حوزه‌های متعدد تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی گیلان پرداخت شده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار