کد خبر : 69243
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400- 16: 11

شهردار رشت:

بهره گیری از نیروهای متخصص در سطوح مدیریت و کارشناسی

بهره گیری از نیروهای متخصص در سطوح مدیریت و کارشناسی

شهردار رشت در نشست با مدیران سازمان های شهرداری بر ضرورت بهره گیری از نیروهای متخصص در سطوح مدیریت و کارشناسی تاکید کرد.

به گزارش گیلانستان، نشست شهردار رشت با مدیران سازمان های شهرداری رشت ظهر جمعه(۲۲ مرداد) برگزار شد.

سید محمد احمدی شهردار رشت در ابتدای این جلسه با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا و با بیان اینکه شهرداری رشت به عنوان دستگاه خدمت رسان در کنار مدافعان سلامت قرار دارد اظهار داشت: امیدواریم تزریق واکسن به پرسنل شهرداری با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

احمدی خواستار نظارت بیشتر مدیران سازمان ها بر عملکرد و بهره وری نیروی انسانی شد و افزود: باید نیروهای متخصص در جایگاه واقعی خود فعالیت کرده و مدیران نیز ضمن استفاده از پرسنل در جایگاه تخصصی با پرسنل ناکارآمد و بی انضباط برخورد جدی نمایند.

شهردار رشت در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مدیران سازمان ها باید روش های نوین برای درآمدزایی شناسایی کنند ضمن اینکه بدهی سازمان ها با اولویت بندی و رژیم هماهنگ پرداخت شود.

احمدی به استفاده از خرد جمعی برای خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و یادآور شد: باید با همدلی و هم افزایی و پرهیز از تفکر جزیره ای نسبت به شرح وظایف خود عمل کنیم.

شهردار رشت همچنین اعضای شورای اسلامی را منتخبان مردم دانست و با تاکید بر تعامل و احترام به اعضای شورا افزود: حفظ احترام اعضای شورا در هر شرایطی واجب است ، خوشبختانه شورای ششم عهد بستند متحد و همدل به رفع مشکلات شهر و شهروندان بپردازند، بنابراین با تعامل و همراهی اعضای محترم شورا در راستای خدمت رسانی به شهروندان گام برمیداریم.

احمدی همچنین از مدیران مجموعه شهرداری خواستار صرفه جویی در منابع و کاهش هزینه های جاری شهرداری شد و تصریح کرد: باید ضمن رعایت صرف و صلاح شهرداری و کاهش هزینه ها خدمات با کیفیت به شهروندان ارائه دهیم.

در ادامه جلسه نیز مدیران سازمان های شهرداری به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان مربوطه خود پرداختند.

 
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار