کد خبر : 2692
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹

به‌کارگیری 19 نفر از گردانندگان فتنه 88 رشت در پست‌های مدیریتی گیلان

به‌کارگیری 19 نفر از گردانندگان فتنه 88 رشت در پست‌های مدیریتی گیلان

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان از به‌کارگیری 19 نفر از گردانندگان فتنه رشت در سال 88 در پست‌های مدیرکلی، مشاور و معاونان دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش ” در گیلان ” ، سردار نظرعلی علیزاده عصر امروز در مراسم حماسه‌سازان 9 دی در این شهر با تبریک هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت حماسه 8 و 9 دی، اظهار کرد: برخی فتنه سال 88 را با انتخابات مساوی می‌دانند، اما فتنه با انتخابات متفاوت است.

وی به انجام فتنه در بستر انتخابات توسط دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انتخابات توسط مردم برگزار می‌شود و هیئت‌های اجرایی و نظارت از ملت هستند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه دولت تنها برگزاری انتخابات را پشتیبانی می‌کند، تصریح کرد: انتخابات سال 88 مانند دیگر انتخابات برگزار شد، اما دشمنان انقلاب اسلامی توسط عوامل داخلی خود زمینه فتنه را فراهم کردند.

علیزاده، شکل‌گیری فتنه سال 88 را قبل از انتخابات خواند و بیان کرد: دشمن پس از آنکه در عرصه‌های مختلف توسط ملت ایران شکست خورد طراحی جدیدی را آغاز کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به حرکت ملت و دولت در کنار همدیگر، خاطرنشان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس به دلیل وحدت به پیروزی رسید.

علیزاده به ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه در سال‌های 84 تا 86 اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا که تلاش داشت جمهوری اسلامی را در داخل مرزها مهار کند مجبور به اعزام 100 هزار نیرو به منطقه شد و نیروهای آمریکایی توسط مردم منطقه محاصره شدند.

وی با بیان اینکه آمریکا فتنه را در جایگاه انتخابات طراحی کرد، افزود: از سال 78 آمریکا وارد عرصه فتنه انتخاباتی در ایران شد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به در کنار هم قرار گرفتن تمام سیلی‌خوردگان انقلاب اسلامی در فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: دشمن روی دو گزینه کروبی و موسوی برنامه‌ریزی داشت و دو طرح محوری پیروزی و شکست در انتخابات را اجرایی کرد.

علیزاده، تقلب را رمز فتنه در انتخابات سال 88 خواند و اظهار کرد: دشمن با رمز تقلب برنامه خود علیه ملت ایران را اجرایی کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در صورت شکست نیروهای انقلابی در کشور، بیان کرد: نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان مستقر شدند و در صورت مهیا شدن عرصه، آماده ضربه زدن نهایی بودند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به ساماندهی جنبش سبز از دوره اصلاحات در کشور اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از نیروهای جنبش سبز در خارج از کشور آموزش دیده بودند.

* راه‌اندازی ستاد 88 جنبش سبز در رشت

علیزاده با بیان اینکه فائزه هاشمی ستاد دختران فیروزه‌ای را در تهران راه‌اندازی کرد، متذکر شد: ستاد 88 جنبش سبز در رشت راه‌اندازی شد و تاج‌زاده فرماندهی جنبش سبز در کشور را به عهده داشت.

وی ادامه داد: سازماندهی جنبش سبز تنها در تهران منهدم شده، اما هنوز در استان‌ها دست نخورده است و آن جریان ادامه دارد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه موسوی و کروبی مأموریت در صحنه نگه‌ داشتن آشوبگران را به عهده داشتند، خاطرنشان کرد: سال 88 موسوی برای در خیابان نگه‌ داشتن آشوبگران 17 بیانیه صادر کرد.

علیزاده با بیان اینکه عاشورا نقطه اوج چهره واقعی فتنه‌گران در سال 88 بود، تبیین کرد: فتنه بعدی بزرگ‌تر است./فارس

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به 19 نفر از گردانندگان فتنه شهر رشت در سال 88، بیان کرد: تمام افراد مذکور در تصدی مدیرکلی، مشاور و معاونان دستگاه‌های اجرایی گیلان به‌ کارگیری شدند.

وی، راهبرد دشمن را نفود و ایجاد اختلاف دانست و تصریح کرد: جریان اصلاحات و فتنه‌گران 78 و 88 و سردمداران آنها به بدنه نظام آویزان شدند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان متذکر شد: نفوذ به معنای آن است که فتنه‌گر دیروز، امروز در بدنه نظام حضور دارد و اکنون مدیر شده است.

علیزاده در پایان فتنه بعدی را فتنه اکبر نامید و خاطرنشان کرد: مدیرکلی که در هشتم دی ماه سال 88 به کارمند خود اجازه راهپیمایی نداده بود، هنوز مدیرکل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار