کد خبر : 58285
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

بیانیه کانون عفاف و حجاب شهرستان لاهیجان در پی ضرب و شتم بانوی گیلانی در بوستان کشاورز رشت

بیانیه کانون عفاف و حجاب شهرستان لاهیجان در پی ضرب و شتم بانوی گیلانی در بوستان کشاورز رشت

.

به گزارش گیلانستان، کانون عفاف و حجاب شهرستان لاهیجان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر فرهنگ مبتذل غربی از آستین غربزده ای در گیلان بیرون و جسارت را تا حدی رساند که به یک بانوی محجبه و محترمه آسیب زد و الحمدالله با پیگیری برادران عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجرم شناسایی و به دستگاه قضائی تحویل داده شد.
اینک که برای چندمین بار متوالی به آمرین به معروف و ناهیان از منکر جسارت می شود،ضروری است متولیان با نگاه دینی و انسانی مصادیق امر به معروف متناسب با ماموریت سازمانی را جدی بگیرند و اجازه ندهند ناهیان از منکر اینگونه مورد بی مهری قرار بگیرند و البته وقت آن رسیده است معروف های مورد درخواست هر قشر را مطالبه گری نماییم تا آرامش اجتماعی در جامعه حکمفرما شود.
بی شک اماکن عمومی و اختصاصی مانند پیاده راه ها و یا پارک بانوان تفرجگاه آحاد مردم از جمله بانوان است و آزادی های نامشروع مانند سگ گردانی به آزادی های مشروع لطمه زده است و اگر بعضی از مدعیان آزادی و غربزده صرفا بخواهند با معیار های قرارداد اجتماعی هم زندگی مسالمت آمیز داشته باشند لذا بایستی به حقوق شهروندی آحاد مردم احترام بگذارند و شرایطی را فراهم نکنند که عرصه برای خیرخواهان تنگ باشد.
هر چند عدم هماهنگی بین متولیان اقتصادی و فرهنگی باعث شده نشاط اجتماعی کاهش پیدا کند اما این امر نباید وظایف قانونی مسئولان را کمرنگ نماید و هر مسئولی به وظیفه خود به خوبی عمل نماید.
وقت آن رسیده فعالان فرهنگی،اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بطور توامان نیازهای آحاد جامعه را مورد بازبینی قرار دهند تا شاهد بی مهری هایی از سوی هنجار شکنان نباشیم و بلاشک اگر سیل بی فرهنگی ظهور کند همه را غرق خواهد کرد و پشیمانی سودی نخواهد داشت.
کانون عفاف و حجاب شهرستان لاهیجان

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مریم دوشنبه , 5 آبان 1399 - 22:07

جمع کنیدتوروخدااین چه وضعه کرونا اومده همچیزبهم ریخته مردم ارامش ندارن بخداازترس اینجورادما میترسم بیام بیرون توروخدااین ادماروجمع کنیدخانم محجبه بایدزیزپاش سگ بازولح میکردآقای فلاحتی توروبخون سردارسلیمانی این ترس استرس ازمادورکن

رفتن به نوار ابزار