کد خبر : 92234
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

ایکاش سنگر هم جزء شرق گیلان بود!

بی‌خیالی استانداری در بلاتکلیفی ۶ ماهه شهرداری سنگر؟!

بی‌خیالی استانداری در بلاتکلیفی ۶ ماهه شهرداری سنگر؟!

آیا مردم در روزهای آینده باید دوباره شاهد روند انتخاب شهردار و اختلافات درون شورایی در سنگر باشند؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شهر سنگر از معدود شهرهایی در استان گیلان است که پتانسیل‌های عظیم فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و… دارد. شهری با مردمان بسیار خونگرم، پرتلاش و دغدغه‌مند در حوزه‌های سیاسی و انقلابی.

در سالیان گذشته سنگر همواره مورد کم توجهی مسئولان ارشد گیلان به ویژه مجموعه استانداری قرار گرفته و همین نگاه در بی بهره ماندن از مزایا و بودجه‌های استانی و حتی ملی نسبت به سایر شهرهای کوچک تاثیر داشته است، به نوعی که سنگر هیچ ظرفیتی در مقایسه با خمام که امروز باید بگوئیم “شهرستان خمام” ، کمتر ندارد.

۱۲ آبان سال گذشته بود که اعضای شورای شهر سنگر پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی‌های فراوان، فردی را به عنوان شهردار انتخاب و به فرمانداری و در نهایت استانداری معرفی کردند.

مجید مهروانی گزینه نهایی نمایندگان مردم در پارلمان شهری بوده که ۶ ماه و اندی است منتظر صدور حکم مسئولیتش توسط استاندار گیلان می باشد.

این بلاتکلیفی و معطل نگاه داشتن مدیریت شهری در سنگر بیش از آنکه به ضرر خود شهردار منتخب باشد، بی شک به ضرر شهروندانی است که سالها مورد بی‌مهری مسئولان ارشد قرار گرفته‌ و امروز نیز می‌گویند ایکاش سنگر هم جزء شرق گیلان محسوب می‌شد تا روال اداری و مرسوم امورات شهری اینقدر به کُندی پیش نمی رفت!

حال همه نگاه ها به سمت استانداری است که آیا دکتر عباسی با صدور حکم شهردار منتخب بالاخره تکلیف مردم را همانند شهرداری‌های بخش‌های کوچک شهرستان‌های رودسر، املش و حتی لنگرود مشخص خواهد کرد یا در روزهای آینده باید دوباره شاهد روند طولانی انتخاب شهردار جدید و اختلافات درون شورایی در سنگر باشیم؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار