کد خبر : 91741
تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1402- 41: 0

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

بیزاری امام جمعه رشت از چه بود؟/ اعتراضی متفاوت به ولنگاری که پیامش به درستی برداشت نشد

بیزاری امام جمعه رشت از چه بود؟/ اعتراضی متفاوت به ولنگاری که پیامش به درستی برداشت نشد

بیزاری آیت الله فلاحتی از آن افرادی است که عامدانه نه تنها خود کشف حجاب نموده، بلکه دیگران را تشویق به بی حیایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی در اختتامیه جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان “ایثار” که به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد، به تیتر داغ برخی رسانه‌های داخلی و حتی خارجی تبدیل گردید.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ۴۰ ثانیه آخر اظهارات خود را به هنجارشکنی‌های جامعه اختصاص داده و از آنجائیکه برخی حاضرین آن مراسم نیز کشف حجاب نموده بودند، اعتراض خود را به شیوه‌ای متفاوت و دردمندانه اعلام کرد.

“بیزاری” کلیدواژه‌ای بود که رسانه‌های حامی کشف حجاب ( چه داخلی و چه خارجی) به صورت زنجیره‌ای مانوری اساسی روی آن داده و برای رسیدن به اهداف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی خود ذهن مخاطب را به سمتی هدایت نموده که نشان دهد امام جمعه رشت از کودکان بیزار می‌باشد.

بی انصافی است کسی گمان کند آیت الله فلاحتی که حکم پدری بر پسران و دختران استان داشته و در این سالها نشان داده همواره جوانان را با هر نوع تیپ و قیافه‌ای به حضور می‌طلبد و برای رفع مشکلاتشان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و اگر هم قانونا کاری از دستش بر نیاید لااقل با سعه صدر به حرفها و درد و دل‌هایشان گوش می‌دهد، از همه دختران بدحجاب بیزار و متنفر می‌باشد.

گاهی اوقات انسان از شدت ناراحتی و عصبانیت نسبت به موضوعی در لحظه کلمه ای مناسب برای گفتار پیدا نمی‌کند و حتی عالی ترین مقامات سیاسی در جهان نیز کلماتی هنگام سخنرانی به صورت فی‌البداهه بر زبان می‌آورند که کمی با نیت و هدف اصلی‌شان فاصله دارد.

در این میان نیز شاید بهتر بود ایشان از عبارت “بیزاری” استفاده نمی‌نمود اما باید پذیرفت منظور امام جمعه رشت از این بیزاری، صرفا آندسته از حاضرین در جلسه نبوده بلکه در آن تریبون رسمی که برنامه‌اش به صورت مستقیم از شبکه استانی باران نیز پخش می‌شد، فرصت را غنیمت دانسته تا مسئولان فرهنگی استان را نسبت به ولنگاری و هنجارشکنی‌ها حساس تر نماید.

بی تردید بیزاری آیت الله فلاحتی از آن افرادی است که آگاهانه و عامدانه با نیت و هدف تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهت شاد کردن قلوب دشمنان مردم این کشور نه تنها خود کشف حجاب نموده، بلکه دیگران را تشویق به بی حیایی، عریانی، بی‌بند و باری و اباحه‌گری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

معصومه یکشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۱۶

باسلام
من به نوبه خود از ایه الله فلاحتی حمایت میکنم وبه ایشان افتخار میکنم که حداقل یک نفر دغدغه بیان واقعیت را داشت وشجاعانه در برابر این منکر ایستاد ..خدا پشت و پناهش ..ما مردم گیلان محکم پشت ایشان ایستاده ایم ..

رفتن به نوار ابزار