کد خبر : 84953
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401- 06: 20

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گیلان:

بیش از سه تن انواع مخدر در گیلان کشف شد

بیش از سه تن انواع مخدر در گیلان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گیلان با بیان اینکه این استان رتبه نخست کشور را در زمینه مبارزه با مواد مخدر کسب کرده است از کشف سه هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی احمدپور روز سه شنبه در جلسه مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر افزود: کشفیات مواد مخدر در استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

 

وی با اشاره به افزایش اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان طی سه سال اخیر، اظهار داشت: امسال ۲۳ باند منهدم شده و ۷۳۴ نفر معتاد متجاهر با کمک بهزیستی جمع آوری و ساماندهی شدند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه در مجموع ۲ هزار و ۸۲۹ مرحله پاکسازی در استان انجام شده است، اظهار داشت: پاکسازی ها ۱۳ درصد افزایش یافته و چهار هزار و ۷۳۴ نفر دستگیر شدند.

 

وی ادامه داد: با افزایش مصرف مواد مخدر، ورود مواد مخدر همچون گل و ماری جووانا که قیمت پایین تری دارد به استان افزایش یافته است که باید با تجهیز محورهای مواصلاتی در کنار راه آهن و گمرک اقدامات پیشگیرانه انجام داد.

 

سرهنگ احمد پور در ادامه از کشف محموله شامل ۱۶۰ هزار قرص ترمادول و متادون در رشت که قرار بود در این شهر توزیع شود خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محموله به بیش از ۲ میلیارد تومان می رسد.

 

جلسه مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار