کد خبر : 44304
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

دکتر دل آور فعال سیاسی و اجتماعی:

بی تدبیری دولت در نحوه اجرای طرح مدیریت سوخت باید موجب حضور پررنگ مردم در انتخابات شود/ مردم به بسیاری از مسئولان بی اعتمادند

بی تدبیری دولت در نحوه اجرای طرح مدیریت سوخت باید موجب حضور پررنگ مردم در انتخابات شود/ مردم به بسیاری از مسئولان بی اعتمادند

افعال سیاسی و اجتماعی گفت: دولت با حضور مدیران فشل و ترسو نتیجه نمی گیرد و باید افراد دلسوز و توانمند در راس امور حاضر باشند.

به گزارش گیلانستان، دکتر مجید دل آور؛ فعال سیاسی و اجتماعی در نشستی که با حضور جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: کارشناسان حوزه سیاسی معتقدند آزادی، امینت، رفاه و عدالت چهار نیاز مردم است که مردم توقع دارند تا حکومت آنها را تامین کند.
عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور ما دغدغه اصلی آزادی و امنیت نیست اضافه کرد: متاسفانه در زمینه های رفاه و عدالت، با چالش های جدی و عمیق مواجه هستیم و با تورم بالا مردم نمی توانند معیشت خود را مدیریت کنند.

این فعال سیاسی و اجتماعی به ضرورت انتخاب یک مجلس انقلابی و کارآمد تاکید کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از نمایندگان به جای نظارت بر اجرای قانون که وظیفه اصلی آن ها است درخواست های کوچک و شخصی از وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی داشته که منجر به ناکارآمدی مجلس شده است.

دکتر دل آور با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت بنزین عنوان داشت: دولت بدون اطلاع رسانی به نمایندگان مجلس به صورت ناگهانی قیمت را افزایش داد که منجر به اعتراض شد درصورتی که دولت باید از چند ماه گذشته با اطلاع رسانی به موقع مردم را مطلع می کرد.

وی با بیان اینکه هرجا صداقت نباشد بی اعتمادی به وجود می آید مطرح کرد: متاسفانه مردم امروزه نسبت به بسیاری از مسئولان بی اعتماد شده اند.

دکتر دل آور با تاکید بر اینکه مسئله گرانی بنزین نباید باعث حضور کمرنگ مردم در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی شود گفت: بلکه این مسئله باید باعث شود مردم باید با جدیت بیشتری در انتخابات شرکت کنند که نمایندگانی شایسته انتخاب شوند تا نظارتی جدی و دقیق بر عملکرد دولت داشته باشند.

این فعال سیاسی و اجتماعی به ضرورت حضور مدیران دلسوز و کارآمد در استان گیلان و کشور تاکید کرد و گفت: دولت با حضور مدیران فشل و ترسو نتیجه نمی گیرد و باید افراد دلسوز و توانمند در راس امور حاضر باشند.

دکتر دل آور با اشاره به معضل بیکاری و عدم اشتغال جوانان بیان کرد: متاسفانه حدود 44 درصد جوانان کشور بیکارند و مطابق ماده 28 قانون اساسی دولت موظف است برای جوانان اشتغال ایجاد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار