کد خبر : 76292
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400- 39: 16

امام جمعه رشت در دیدار با اعضای شورا:

تا زمانیکه یک مدیر دچار فساد نشد، باید به او اجازه کار داد

تا زمانیکه یک مدیر دچار فساد نشد، باید به او اجازه کار داد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نمی خواهیم در مورد مدیران قضاوت کنیم و تصمیم نهایی درباره شهردار با دیدن افق ها به عهده شورای رشت است.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نگاه خوب مردم به این شورا اظهار کرد: شورای شهر رشت از رویکرد خوبی برخوردار است و قدردان تلاش های این شورا هستم.
وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه مردم ما را باید زیر تابوت سردار شهید سلیمانی دید و نه رسانه ها، اشاره کرد و افزود: رسانه ها حرف هایی می زنند اما کسی در جایگاه مسئولیتی قرار دارد باید سعه صدر داشته باشد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه مدبریت در جامعه اسلامی سخت است، تصریح کرد: تمام مسئولان از طرف مردم هستند و باید وامدار و پاسخگوی جامعه باشند.
آیت الله فلاحتی، توقع خویشان و اطرافیان را نخستین چالش یک مدیر خواند و بیان کرد: یک مدبر با توجه به امکانات در اختیار نمی تواند پاسخگوی تمام مطالبات مردم باشد.
وی با اشاره به اینکه نمی خواهیم درباره مدیران قضاوت کنیم، خاطرنشان کرد: می خواهیم شهر و استان را از التهاب زدگی خارج کنیم و در این راستا گاهی مواقع می شود هوشمندی هایی را به کار گرفت که بستر التهاب ها رصد شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر دورنگری اعضای شورای شهر رشت در اجرای برنامه ها و انتخاب افراد تاکید کرد و گفت: اصراری در گماردن افراد در تصدی ها نداریم و اعضای شورا تصمیم ساز هستند.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه مدیر در نظام اسلامی باید پاسخگو باشد، اظهار کرد: کسی که در مسیر فساد قرار می گیرد وظیفه دلرید در مقابل فساد بایستید.
وی، خواستار میدان دادن به مدیران در نظام اسلامی شد و افزود: هدایت و نظارت مدیر توسط متولیان حائز اهمیت است.
امام جمعه رشت با انتقاد از نبود زیرساخت های لازم در شوراهای شهر و روستا، بیان کرد: به نمایندگان مجلس گوشزد کردیم زیرساخت های لازم را برای شوراها و شهرداری ها فراهم کنند.
آیت الله فلاحتی، اعضای شورای شهر را وکلای مردم ذکر کرد و یادآور شد: از طرفی دست مدیر باید باز باشد و مادامی که منجر به فساد اجتماعی، مالی و … نشود باید به او اجازه کار داد.
وی با اشاره به نگاه مثبت اعضای شورای شهر رشت، تصریح کرد: هوشمندی و در کنار هم بودن اعضای شورا می تواند جلوی بسیاری از کاستی ها را بگیرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، تصمیم نهایی درباره شهردار را با شورای شهر رشت دانست و اظهار کرد: اعضای شورا باید افق ها را ببینند و اینکه آیا این مناقشه در مدیریت بعدی هم پیش خواهد آمد، براین اساس هوشمندانه تصمیم بگیرید و بازخورد کارها در جامعه را مد نظر قرار دهید.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نگاه اعضای شورای رشت نسبت به شهر و شهرداری دقیق و فنی است، بیان کرد: مردم شمارا فسادستیز و توانمند می دانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار