کد خبر : 93137
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد؛

ترافیک سنگین در ورودی گیلان/ قبل از سفر وضعیت راه ها بررسی شوند

ترافیک سنگین در ورودی گیلان/ قبل از سفر وضعیت راه ها بررسی شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از حجم سنگین ترافیک در ورودی استان خبر داد و گفت: مسافران و گردشگران با استعلام از وضعیت راه‌ها به گیلان سفر کنند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نظم بخشی و ساماندهی مسیرها در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

وی از ایجاد ترافیک سنگین و پرحجم در ورودی گیلان خبر داد و افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو ترافیک محورهای ورودی گیلان به ویژه ورودی گیلان در رودبار پرحجم و سنگین است.

 

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه مسافران با اشرافیت به وضعیت راه‌ها دل به جاده بزنند، گفت: مسافران و گردشگران قبل از شروع سفر با استفاده از سامانه ۱۴۱ از ترافیک مسیر اطلاع پیدا کرده و در هنگام کاهش ترافیک شروع به حرکت کنند.

 

طالبی، خستگی و خواب آلودگی را از عوامل اصلی تصادفات جاده‌ای برشمرد و اضافه کرد: مسافران برای پیشگیری از تصادفات احتمالی، نکات ایمنی و استراحت لازم را که ۱۵ دقیقه به ازای هر ۲ ساعت رانندگی است فراموش نکنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کام جمعه , 12 خرداد 1402 - 5:26

رئیس پلیس گیلان به جای حرف زدن پیگیر ۸ کیلومتر آزادراه باقی مانده قزوین رشت منطقه رودبار باشین که بعد از ده سال تکمیل بشه .ترافیک رودبار حل میشه

رفتن به نوار ابزار