کد خبر : 92496
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402- 52: 23

سرپرست فرمانداری رشت تأکید کرد؛

تشدید نظارت و بازرسی بر نانوایی های رشت

تشدید نظارت و بازرسی بر نانوایی های رشت

سرپرست فرمانداری رشت بر لزوم طرح تشدید نظارت و بازرسی بر نانوایی های شهرستان تاکید کرد و گفت: رعایت ساعات پخت، عرضه خارج از شبکه، رعایت بهداشت و حفظ کیفیت نان از جمله نظارت ها است.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در نخستین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان در سال جاری با اشاره به تأثیر مثبت بکارگیری سامانه نانی نو در کاهش انحرافات معدود واحدهای خبازی اظهار کرد: نتیجه اخذ شده از سامانه نانی نو تأثیری بر دامنه نظارت‌ها نداشته و بازرسی دستگاه‌های متولی به صورت اختصاصی یا در اشتراک با سایر دستگاه‌ها با جدیت ادامه دارد.

 

عاشوری با اشاره به جمعیت سیال قابل توجه شهرستان رشت که با ورود ساکنین سایر نقاط استان در طی روز و همچنین با ورود گردشگران و مسافران در تمام ایام سال بخصوص ایام تعطیل شکل می‌گیرد، افزود: باید در اختصاص سهمیه شهرستان، سرانه جمعیت ساکن و سیال در نظر گرفته شود.

 

وی حجم متقاضیان تهیه نان در روستاهای همجوار مبادی ورودی و خروجی شهرستان را قابل توجه دانست و ادامه داد: رفع مشکلات موجود در حوزه توزیع آرد و تقویت و نظارت بر ناوگان حمل و تحویل آرد، می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.

 

عاشوری بر لزوم طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی کم‌فروشی، تعطیلی خودسرانه تاکید کرد و گفت: رعایت ساعات پخت، عرضه خارج از شبکه، رعایت بهداشت و حفظ کیفیت نان از جمله موارد مورد نظر در بازرسی از حدود ۹۱۸ واحد خبازی شهرستان بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار