کد خبر : 77313
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400- 35: 16

استاندار گیلان:

تشکیل قرارگاه بهبود خدمات سفر وآماده سازی گیلان برای حضور مسافران

تشکیل قرارگاه بهبود خدمات سفر وآماده سازی گیلان برای حضور مسافران

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم همکاری و هم افزایی بین دستگاهی، گفت: در راستای بهبود خدمات سفر و آماده سازی گیلان برای میزبانی از مسافران قرارگاهی تشکیل و اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از راه‌های ورودی استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش حضور مسافران نوروز امسال در این استان، اظهار کرد: در راستای بهبود خدمات سفر و آماده‌سازی گیلان برای میزبانی از مسافران نوروزی، با قید فوریت قرارگاهی تشکیل و موضوعات مرتبط با خدمات سفر بررسی شد.

وی توجه به موضوع ترافیک و نیز فعالیت هرچه بهتر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان را امری ضروری عنوان و تصریح کرد: باید با هم افزایی و تعاملات بین بخشی خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.

عباسی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در ایمنی سفر و سلامت جان هموطنان، تصریح کرد: مسافران باید در کاهش ترافیک و تصادفات رانندگی نقش‌آفرینی کنند.

وی به شیوع کرونا طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: هم اکنون با کاهش شمار مبتلایان رو به رو هستیم و واکسیناسیون نیز در حد قابل قبولی است اما ملاک انجام سفرهای نوروزی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است و لذا همه هموطنانی که قصد سفر دارند باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار