کد خبر : 71816
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400- 39: 16

استاندار گیلان عنوان کرد:

تصاویر سرداران املاکی، حق‌بین و شهید انصاری را در اتاق کارم نصب می‌کنم

تصاویر سرداران املاکی، حق‌بین و شهید انصاری را در اتاق کارم نصب می‌کنم

استاندار گیلان بابیان اینکه حضور در منزل خانواده‌های شهدا به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: این دیدارها علاوه بر اینکه به ما برای تداوم خدمت انرژی می‌دهد، در دلهای‌مان نیز نور شهدا را می تاباند.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (جمعه) در سفر به شهرستان لنگرود با حضور در منزل سردار محمدعلی حق بین از فرماندهان برجسته جبهه‌ مقاومت و فاتح نبل و الزهرا، با خانواده او دیدار کرد.

دکتر اسدالله عباسی در این دیدار با بیان اینکه سردار حق بین از نفس خود عبور کرد و فقط خدا را می‌دید، گفت: پایبندی به ارزش‌های انقلاب در آداب و معاشرت ایشان متجلی بود.

وی شخصیت سردار حق بین را بی نظیر دانست و با اشاره به اینکه اگرچه جای ایشان خالی‌ست اما نامش جاودانه و زنده است، افزود: سردار حق بین در یادواره های شهدا و نیز مجامع مختلف، فرهنگ شهدا را به خوبی ترویج می‌داد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه این چراغ باید روشن نگه داشته شود، اظهار کرد: تصاویر سرداران املاکی، حق‌بین و شهید انصاری را در اتاق کارم نصب می‌کنم تا برپایه و اساس این ارزش‌ها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور در منزل خانواده‌های شهدا به صورت مستمر ادامه دارد، افزود: این دیدارها علاوه بر اینکه به ما برای تداوم خدمت انرژی می‌دهد، در دلهای‌مان نیز نور شهدا را می تاباند.

فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه از شاخص ترین سوابق این فرمانده پرافتخار گیلانی جبهه مقاومت و همرزم سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

سردار محمدعلی حق بین ۳۱ فروردین ماه سال‌جاری بعد از تحمل دوره‌ بیماری به دوستان شهیدش پیوست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی ازرشت شنبه , ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۵۵

سه شهید عزیز که هر سه از دیار شرق گیلان هستند.

رفتن به نوار ابزار