کد خبر : 1824
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394- 38: 18

تصویب کلیات طرح فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار احداث پارک آبی در رشت

تصویب کلیات طرح فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار احداث پارک آبی در رشت

اعضای شورای اسلامی شهر رشت کلیات طرح فراخوان عمومی جذب‌سرمایه‌گذار برای احداث پارک آبی در رشت را تصویب کردند.

به گزارش در گیلان، در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت کلیات طرح فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار برای احداث پروژه پارک آبی این شهر به تصویب اعضای این شورا رسید.

مشاور سرمایه‌گذاری شهرداری رشت با حضور در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: مکان اجرای این پروژه در جاده انزلی پشت بیمارستان آریا واقع شده و ۳۳ هزار مترمربع مساحت زمین احداث پارک آبی رشت بوده و زمین در شرایط فعلی فاقد کاربری است.

سینا لطفی‌آستانه، با اشاره به ارزیابی مالی انجام شده پیرامون زمین مذکور، افزود: بر اساس گزارش کارشناسان دادگستری ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عوارض زمین در نظر گرفته‌شده برای احداث پارک آبی است.

وی درباره زمان اتمام ساخت پارک آبی رشت، مدت احداث پارک آبی رشت را از زمان اخذ پروانه ساخت به مدت سه سال عنوان کرد.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح تفصیلی در شهر رشت چه تغییری در مبلغ عوارض زمین محل احداث پارک آبی اتفاق می‌افتد.

مسعود کاظمی، با اشاره به نحوه احداث پارک، خواستار تعیین شدن مقدار هزینه انجام مشاوره پروژه پارک آبی رشت شد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در باره احداث پروژه پارک آبی رشت تصریح کرد: مدت اجرای این پروژه ۲۱ ماهه شود.

مجید رجبی افزود: با توجه به پیگیری‌های شورای چهارم برای انجام پروژه پارک آبی اگر زمان احداث پارک آبی در مدت طولانی‌تر اجرایی شود عمر فعالیت شورای چهارم نیز به اتمام می‌رسد.

وی خواستار پرداختن به موضوع عوارض توسط هیئت سه نفره کارشناسان دادگستری شد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز پروژه پارک آبی این شهر را‌ مهم دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه برای احداث این پروژه به زمان نیاز داریم می‌توانیم به صورت فازبندی آن را افتتاح کنیم.

فاطمه شیرزاد، گفت: بخشی از پروژه پارک آبی شهر رشت در دوران فعالیت شورای‌ چهارم به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با عدم تمایل به حضور هیئت سه نفره کارشناسی برای بررسی زمین احداث پارک آبی گفت: این اقدام موجب اتلاف وقت و تحمیل هزینه مازاد به شهرداری می‌شود.

عباس صابر افزود: برای تشکیل هیئت سه نفره نیازمند زمان هستیم و با توجه به تأخیری که به واسطه عدم ارائه نظر کارشناسی توسط مشاور قبلی پروژه صورت گرفت، نباید دوباره اتلاف وقت کرد.

محمود باقری خطیبانی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: این پروژه باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی تصریح کرد: اقدام‌های غیرضروری موجب می‌شود که پروژه پارک آبی رشت مانند دیگر پروژه‌ها در لیست بایگانی قرار گیرد.

کمک ۵۰ میلیون تومانی شهرداری رشت به اعزام زائران پیاده به کربلای معلی

به گزارش فارس، در پایان یکصدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اعضای این شورا با پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان توسط شهرداری رشت به منظور کمک به اعزام زائران پیاده به کربلای معلی همزمان با اربعین حسینی موافقت کردند.

فرهاد شوقی عضو شورای اسلامی شهر رشت به عنوان رابط ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان موضوع کمک به اعزام زائران را مطرح کرد و خواستار موافقت اعضای شورای اسلامی شهر رشت با این مسئله شد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار